Nuffnang

Monday, October 13, 2008

how we celebrate hardy's bday....

on the way home, i stopped @ SR to get a slice of classic cheese cake for hardy.
1 slice je? yesss.... x leh byk2. hardy mkn 2 suap je + hubby x suka sgt cheese cake. last2 akuuuuu gak yg kena habiskan ;).

after the cake cutting session, we went to PH sec 20.
why? coz dekat & bday boy can get free pizza dessert. its sooo yummy!! :)

pls ignore sore aku & hubby yg terover excited itu...hihihi...





hardy: fuhh!!!



kenyang mkn spagetti..


pizza dessert yg FOC for bday boy.

15 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

simple2 dulu..tp bermakna
cepat jer anak2 kita membesar kan hirda......rasa cam baru semalam nengok diaorg baby.....skang hardy dah big boy dah.....

btw, HAPPY BESDAY little ensem boy...
auntie doakan hardy jadi anak yg terbaik di kalangan yg terbaik....anak yg cerdik di kalangan yg tercerdik...anak yg soleh di ant yg soleh/solehah...dan sentiasalah sayangi mummy & daddy yer coz' mereka akan tetap sayang kat hardy hingga ke akhir hayat.....amin...

Anonymous said...

oo..patut la 1 slice only.
Kami hantu cheesecake confirm kena beli at least 3 slices huhu.
Pyjamas Thomas tu lawa la..beli kat Bandung ekk? Banyak gak baju2 Thomas kat sana kan.
Hirda, camna nak daptkan dessert FOC tu kt PH..kena register jadi member ke or just tunjuk MyKad/MyKid?

Hirda Ibrahim said...

zana ~ aminnnnnnnnnnnnn (panjang aku aminkan..hehehe)

mimi ~ a ah, fr bandung with love ;). time kami pi pyjama's thomas yg byk. time mimi pi tee thomas pun byk. dia ikut luck & musim kot.
x yah tunjuk mykad/mykid pun, kami just ckp kat dia, kami nk free pizza dessert tu coz hari ni besday "dia" (sambil tunjuk kat hardy). budak tu ok je.
tapi x tau la kot2 PH lain derang mintak nk tgk mykid lak kan?
coz aku kata kat hubby, apsal depa x mintak ic? kalu camni selalu la org leh tipu. ayat hubby yg buat aku insaf kejap "ishh menda makan tu, org x kan tipu". hihihi...
elehhh..knowing org mesia yg suka menda2 pree ni.. hari2 leh jadi beseday derang.... muhahahaa..

As@Aza said...

hahaha...cuutee sangat tgk video tuu...hardy tepuk bersungguh-sungguh :)...pastu pulak...blow candle..tunduk macam nak makan candle tuu...hahahhaha cuutee lah hardy....

Jasfyra said...

betul kata hirda...setakat 3 org makan,xyah nya kek beso..1 slice cukup..ko sama ler, budak mkn kek 2-3 sudu.hubby xsuka mkn kek..last2 kita gak dok perabih...kekekekeke

sedap ye dessert tu?rasa cam nk try ar...bulan ni besday ku gak..heheheh

Sham Ummi Echa said...

hepi besday skali lagik hardy.. bln 10 gak yer..sama ngan auntie n echa ler gitu...
hmm..dapnyer ciskek tu...hehhe daku pon baru perasan pasal free desert tu.. sbb last week daku blanja my bespren sbb bday dia.. terus daku kata..sy bleh dpt yg ni free kan..sbb ari ni besday dia..(smbil tunjuk kt kwn aku..)..bdk tu pon kata ..boleh...tp x mntak mykad pon..dia prcaya la tu kan.. lg pon muka baik cam aku xkn nk tipu plak..hahahah...

eija28 said...

happy 2nd besday hardy....cam best jerk tgk pizza dessert tu..boleh dpt free erk...semoga menjadi ank yg soleh...membesar bagai johan!!!

wanie said...

happy birthday hardy....semoga jadi anak soleh...
boleh dapat dessert free ye kat pizza hut tu...irfan nye birthday tak lama lagi...boleh la gi pizza hut...hehehe

Unknown said...

wah good promo la kau ni. nengok?? semua orang dah tau PH boleh bagi dessert pree jer.. heheheh .. cayalah.. PH sila bagi royalti kat hirda ni..

aku pun suka cheese cake gak.. tapi tak leh makan banyak, aku cepat muak.

hardy, comey jer pakai baju pyjamas thomas yang auntie tolong belikan tu.. nanti next year jangan lupa suh mama cari lagi kat bandung ok

☆ lieya latif ☆ said...

wah sweetnye hirda korang sambut anak beranak...suke aku tengok...walaupun dlm video tu sore ko yg terlebih hober...keh keh keh tapi biase laaaa...mane2 pun mak yg lebih excited kan....

comel hardy mase blow candles tu....

Anonymous said...

semoga hardy jd anak yg soleh..insyaallah..miss u la hardy..nnt auntie & kanda nk ghaye umah hardy tau..hirda beday boy p celebrate kt PH pakai pyjama ye..ko tau kalo kanda bila nk outing mlm pun mesti kena pakai bj lawa2..ngada2 sguh..siap bukak almari sendri cr bj lawa.

yong ibu chem said...

hirda..bila aku tgk sesi cake cutting ni kan..aku teringat lah masa celebrate bday Chem tahun ni..kami pun gini jugak. just beli slice je kek @ SR..pastu letak lilin...celeb. @ pizza hut jugak..hehehehehe bukan apa, sama cam kau gak..aku je yang lahap kek tu..Chem & hubby aku tak berapa layan sgt kek2 ni.. :)

Happy bday ye Hardy!

Luth Textile said...

salam ziarah dari Encik Luth Textile.. Salam perkenalan!

www.luthtextile.blogspot.com

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

bestnyer makan kek SR ni..aku makan satu slice pun dah kenyang..
seronok tul tengok Hardy nak tiup lilin tu..beria2..
Hiurda, cantik pyjamas thomas hardy tu..aku kirim tau nanti..
Hardy..Selamat hari Lahir sayang..

eija28 said...
This comment has been removed by a blog administrator.