Nuffnang

Wednesday, November 26, 2008

visited bb aqeel...

mcm yg dh diupdate kat blog niza, ptg ahad lepas Asar, kami pi umah As nk melawat bb aqeel.
hardy & kanda dua2 good mood. siap leh main remote control car sama2 kat luar umah...hehehe...
kalu x, berjumpa je nk bergaduhhhh je.

sembang2, mkn2 sampai nk maghrib le... ;)
tomei sungguh si aqeel tu, mata sepet & rambut lebat, sampai tercacak2. geramm je. tapi x berani nk pegang coz aku tgh selsema. balqis pun aku x berani dukung or kiss, takut berjangkit selsema aku...isk isk


balqis yg dh terer meniarap..

bb aqeel

hardy & kanda. baik kannnn?

hardy, kanda, adriana. khusyuk tgk citer barney.


as, yg x mcm org dlm pantang pun. body maintain jek...

10 comments:

Su Hana said...

jelesnya...huhu aku mmg bz betoi la setiap ujung mgg... mggu ni aku nak p soping meja mkn + kabinet tv kot.. insya-Allah.. bila la nak tgk aqeel ni..

aku ari tu dukung balqis kekok.. takut arrr...dah lama x pegang budak kecik..

syoknya as menten je badan dia...

As@Aza said...

waaahh...baik betul itu dua hero??? :D ...baguuuss laahh...aalaa diorang dah besar...dah pandai berkawan...dah pandai main bersama :)

rambut baby aqeel lebat betuuull...hitam pekat lagii :)

Sham Ummi Echa said...

ko pon da g yer visit bb aqeel nih.. aku jer yg x brkesempatan lg..

bagus la hardy da pndai brkawan.. suka tgk pic yg 3 orang baeekkk nyer lepak smbil layan barney...

☆ lieya latif ☆ said...

comelkan hirda baby aqeel...dah le aku meroyan baby boy...mmg geram jek aku tgk...tapi mase gi visit as tu aku tak pegang pun aqeel....cium jek amik berkat....tgule dah debab sikit cam rizqi or balqis baru aku berani kelek he he hehe

amboi2 kemain relaks lagi 3 sekawan atas sofa tu....

Anonymous said...

syoknyer korang leh lawat kawan2...jeles2..akuu jauh huwaaaaaa huwaaaa

eija28 said...

comelnye baby aqeel....3 sekawan tu baik jerk dok atas sofa....hardy dgn kanda baik erk...

Puan Iza said...

ooo dah pi umah as ek....iza pun ingat nak pi gak arrr umah as, tgk bab dia.

Wah! baik jekk hardy dgn kanda tu....leh geng la tu...

mrs khairul said...

ayo anak dara aku interprem plaksss..rs mcm puas jek aritu dpt borak lama sket..ye la slalu jumpa sejap jek..pastu sibuk jaga kanda..nasib bapak2 ada..ble la momies chit chat kan..klaka je masa hardynya car terselit bwh sofa.ko yg kene amik.dia lom terer main g..kanda dh ok sket skg..dady dia slalu bwk p playground main kt sana..so kalo masuk bwh sofa dia dh tau nk adjust remote tuh..

weh ko tau pas blk umah si as, khairul sibuk dok menghitung offday dia next june okeh..dia mcm excited je nak ikut korg..aku ni bkn tak nak join tp tgu schedule next sem kuar dulu..tgk lah camne nnt..

Su Hana said...

re: haah tu gaun yg maryam pakai masa besday bash hardy.. k.ct kt bangla yg tolong belikan.. aku kirim ..dia beli 4 elai gaun.. suma cun + seksi..meraban aku p cari cardigen ko utk maryam.. keh keh keh.. en abu marah sggh anak dia nampak tiak...

dah beli dah kipas..mesti la ada remote..muahahaha...tambah gemuk la aku..x mo bgn .... aku rasa lbh kurang ko punya.. x hengat cap apa.. xpe yg penting remote ada... (sah aku pemalas) ktnya siap leh set ngan lampu..yahoooo x yah bgn tutup lampu... keh keh keh..

eMMa@iKKa said...

suka tgk tiga sekawan tu..:)duduk diam jer. yang pompuan maintain ayu..yang lelaki maintain macho..hehehehe..:)

p/s..Hirda hang asyik sibuk visit org dlm pantang jer..bila kita org nak visit hang dlm pantang lak...?:)