Nuffnang

Monday, September 7, 2009

i don't like...

oh, this one i likeeee... one happy boy coz dpt naik ride atomen.
~ work in KL. i miss working in selangor. since i stay in s'gor; today is PH for s'gor. nursery hardy also close. thank God hubby work in s'gor. so hubby's taking care of hardy today.

~ traffic jam @ pavilion and jln tun razak. serius menipiskan posa.

~ office's pilitics.... i've been working with this company for 5 yrs++... only now i know what's office politics. hate it!!

~ staffs with attitude problem. never has this kind of staff b4. sabar hirda..sabar..

yup.. thats all i dun like about my current job. I only like the salary. ;) TQVM.

9 comments:

Su Hana said...

aku sama cam ko hirda..nasib baik hasben keja kt sgor..klu x kena la salah sowang chotie... aku yg hari2 tempuh jem sket pun tensen ko lg lah kan..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sabar hirda
sabar....
mana2 pun office's politik tetap ada
kat opis aku nie w/pun cuma ada x sampai 15 org pun lagi ler teruk hirda
nasib ler pikir kerja gomen
kalau swasta...dah lama aku blah...

he he he he

Mimi said...

sabaq hira..x lama lg da nk raya :D bole cuti sepuas hati...

re: aku tgk UP kt DVD last nite..banjirr lg..huhu..emo tul aku..

Anonymous said...

hirda.. ari ni mmg x best kan. nama jer kiterni duk s'gor.. tp kejer KL.. xde la cuti.. menci.. huarghh... dah anak aku x sihat.. nak cuti x leh.. cuti dah xde... huhuhu...
hirda biasa la opis politics.. kat tempat aku ni lagi la.. dah la c*** ramai... d/org ingat d.org besar kot kat sini.. aku menci... tp aku biasa la.. slagi aku x kaco org.. ko jgn sibuk² nak kaco aku... uhuhu...

Unknown said...

sian ko hirda, ialah aku tengok kau dulu kat sapura ok jer, balik pun cepat. now kau balik lambat kan. malam baru tiba rumah. sure penat + nak layan hardy, masak semua kan..

sabar yer. kot2 satu hari kau dapat kerja baru.. aku doakan..

☆ lieya latif ☆ said...

SIAN KO poms.....nak wat camne....dah rezeki ko....yg jadi pengubat segalenye adalah gaji kan ....so sabar lee...ingat jek la gaji yg best tu....hik hik (mate duitan aku nieh)

comel hardy tersengih camtu...aku suke....hepi sangat le gamaknye tuh....

Puan Iza said...

Samalah kita hirda....sib baik hubby aku keje selangor...leh jaga haikal sbb taska tutup kan....:-)

Bab yg jem tu....mmg tak leh nak elak dah....aku pun hari2 jem ko...rasa cam tak larat dah nak drive...cam nak pakai driver pun ada gak hehehhe...tapi tunggu duit byk dulu heheheh....

As@Aza said...

hehehe...padanlah dgn salary yg dapat tuuuu ;)...bila pikiaq salary yg dapat tu hang akan terubat jugak hati hang tu...hehehe

anyway....hardy dah nampak macam anak teruna besaq dah dgn topi dia & senyum meleret tuuu ;)

Sham Ummi Echa said...

sian ko poms..patut la ko makin menyepi je kt blog.. nk gtalk pon da jarang kan.. tp xpe sib baik gaji bes kan..leh la pengubat hati lara