Nuffnang

Tuesday, January 5, 2010

saya seorang yang...

.... x kan senang duduk or concentrate buat kerja if x dpt what i wish for (ni for benda2 yg mampu dimiliki je...)
so, yesterday i went to s.pyramid to look for
this...
and pompuan yg meneman saya ialah....

ta daaaa... aku siap berID tag lagi.. LOL

sampai sengkak perut melantak nasi ayam penyet ria & tea time @ krispy kreme...

reason nk beli backpack?? saja... lagipun saya tgh gila kaler merah + rega dia yg murah (aku x beli ori golla ok). ni kalau adik aku tgk ni, mau makan hatiiii... coz she bought ori golla bag like this...

for rm200. hehehehe.. pity u cu mimi.


9 comments:

Sham Ummi Echa said...

ishh..ishh..ishh..baiknya pompuan tu teman ko ek...kekekeke.. hanya kita yg tau kan...muahahahaha.. pasni ko leh la tido lena n wat keje ngan aman kannn.. da dpt da beg yg ko cari2 tu

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hirda, aku pun baru jer beli beg warna tu .. dia ader 3 kaler kan.hitam, merah n hijau..aku beli warna mcm ko tu..sebab tu jer yang tinggal,,aku beli RM70..ko ???sure murah lagi kan...yg bestnyer beg ni stabil n banyak compartment..mcm beg2 sekolah2 kita dulu..he3..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko mmg bijak hirda...hik hik hik
ye betul...selagi tak dpt apa yg kita hajati...jgn harap ler nak lena & tenang duduk diam2kan cam ada benda yg terjadi....

wei...kaler hijau tu cun sehhh

Mimi said...

mujur ada peneman ke Sunway Pyramid...cantik backpack Golla ni ye..punyalah peghak aku dok ingat Golla cuma ada jual beg hendfon sajorrr...haha

Hirda Ibrahim said...

sham - yer baguih sungguh la peneman tu.. ;)

iena - laa boria le kita. actually byk kaler, itam, kelabu, pink, biru, green, red. tapi hati aku dok aim yg red ni ha.. aku beli rm65 ko. online pun juai rm65 gak.

zana - laki aku dh tau sgt peel bini dia, semlm balik aku masuk umah sambil sengeh2 dok tunjuk bag ni...

mimi- aku pulak terbalik. aku ingat golla tu bag for nb je. tup2 aku terjumpa camera case golla. terus beli satu.

☆ lieya latif ☆ said...

cantik2...aku suke yg merah tu...amboi dik non nak jadi redmummy gak ke heheeheheh.....

ooo ko ngedate ngan sham yeak.....die cuti la tu yeak.....sempat korang berjimba2 yeak he he hehe...

ape2pun aku suke beg merah tu....cantik tuk notebook baru ko tuh wakakakakaakak

Unknown said...

apasal kau tak amik kaler hijau gak, sama dengan dell mini kau tu. tapi merah pun memang cun jugak..

nanti kalau aku dah ada dell mini, aku nak beli jugak ar beg gini. hehehehe

Puan Iza said...

cantiknya beg tu hirda...aku pun suka kaler dia tu...merah lagi :-). bergaya la ko dgn beg tu yea....hehehe...

Wilfrid said...

Really helpful data, lots of thanks for the post.
conception date | Norway Spruce | how to have sex