Nuffnang

Wednesday, May 12, 2010

my old toy story collection...

ni citer masa aku balik kg last yr, masa my sis kemas bilik stor, terjumpa balik a box of my mcd toy's collection sejak zaman uni dulu.

korang jgn x tau, aku dulu gila dok collect mcd toys especially if toys tu from disney movie. actually sampai now pun. tapi apsal aku perasan now bila kuar disney punya movie, mcd dh x kuarkan toys dia dh kan? kan?
eh lari tajuk... ok sambung....

so far yg aku dh collect fr movie bug's life; tarzan; dinosour; toy story; emperor's new groove; finding nemo; mulan; and byk lagi la.
korang imagine la satu kotak besar. tu pun ada yg aku dh sedekah kat anak2 sedara aku dulu.

so, since hardy dok obsessed dgn toy story kan, bila dia tgk balik collection toy story aku, dia sgt le excited.
so angkut le balik semua toys mcd disney to balik kl.
maka bertambah semak la umah aku dgn menan2 ni.....

so, moral of the story;
altho benda alah tu nampak murah & FOC, but one day it can turn out to be the most treasure thing that u ever have.

hardy dgn semua collection toy story dia.

buzz ada 2. aku pun x ingat bila masa aku beli happy meal dpt buzz sampai 2x tu.

bekas buzz tu my sis bg fr hk disneyland. yg lain tu baru toys fr mcd.

6 comments:

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

banyak betul koleksi toy story.. farhan baru ada 3 ketul jer..

aku pun perasan mcD asyik keluarkan toys disney jer... seronok jugak kan.. sekrang ni tengah popular balik barang sherk

☆ lieya latif ☆ said...

FUH...nostalgia tu beb......yg syok turun temurun leh guna...ni pass kat hardy lak yeak...sok2 adik hardy plak hehheheh....

rajin ko mengumpul .....

Jasfyra said...

banyaknya hirda...
untung la hardy dpt koleksi tu.besh kan, sentimental value

Mimi said...

hang tau dak, kalo hardcore collectors McD happy meal toys tgk ni..mau depa beli dr hang benda2 tu semua...

hang ni kira peminat disney #1 kan dr dulu :D

bucket Buzz tu sgt menarik, mcm pernah nmpk dlm one of the blog benda ni...kalo x silap tmpt letak popcorn kan asal2nya..harga dia bole tahan mahai ooo...hmm..mana ada yg murah kan kalo kt disneyland.

Sham Ummi Echa said...

yer la ko aku sama cam ko.. dlu kemaruk giler smpan toys kt mcd
aku siap ada collection pooh yg softoy tu ada 5 ekor ko.. masa tu dia jual 9.90 x slp aku.. sggup nih dgn tak mandi pagi pegi mcd semata2 nk pi rebut softoy tu.. pas2 kuar plak softoy hello kitty.. tp yg tu aku bli 3 ekor je..dah sedekah kt kazen aku pon.. tp time hello kitty tu giler ko.. mcd kt dpn CM tu siap pecah cermin ko org berebut nk bli.. tp skang dorang da lama x kuar soft toy nih.. yg ada yg patung kecik hepi meal nyer set ni je kn.. aku ada byk gak dlu.. paling suka yg tarzan.. tp tu sumer aku dah sedekah kt anak buah aku sumer.. dah x larat nk menyimpan.. now dah ada anak rasa nyesal plak bg kt org...hehehe

Puan Iza said...

Hirda, aku dulu pun masa dok uni mmg suka kumpul menan mcd nie...banyak yg aku kumpul...ada kt kg menan tu....blk kg ni nnt aku nak selongkar dok kat mana menan tu sumer...hehehehe...

Bestkan kumpul menan mcd nie...sbb berbaloi...menan dia tahan...