Nuffnang

Monday, March 14, 2011

update - hardy shah

siannn anak bujangku sorang itu. semenjak mama dia bz dgn kerja x habis2 + bz dok usung perut + bz shopping brg for 2nd baby. so cerita dia cam x diupdate sgt kat blog ni. if update pun more kat FB.

so here goes....

hardy's update -


alhamdulillah..... dh tau semua bacaan dlm solat. altho byk sebutan terpeleot2 lagi, but mak & bapak dia sgt impressed ok!! nak harap mak bapak dia ajar, sah2 le budak ni jenis x mo belajar from kami. so dia belajar sendiri from sekolah.
eh cerdik rupanya anak aku kan??? sat nk pikir aku kecik2 cerdik x? eh yer la, among adik beradik aku, aku yg 1st kenal ABC masa umo 2 thn. pastu 1st yg tau baca. tapi terer takat sekolah rendah je la kannnn..
masuk tingkatan... astarafillahhulazimmmmm..... dgn ketegaqnya, x dgr ckpnya. isk isk. sib baik masuk uni, insaf balik.
kalu x, serius makan penampaq dgn mak aku je. eh apsal tersasul masuk cerita zaman aku kecik2 pulak ni???
ok ok..sambung citer hardy.....

latest obsession dia... BOWLING. and tgk wayang. nk kata time pregnantkan dia aku kaki wayang x jugak. apsal hardy kaki tgk wayang ni? x pe hardy, wayang still acceptable for mama hang. jgn jd kaki disco ke dangdut ke..SIAPPPPPP.....

last but not least, dia sgt excited nk dpt baby, dia yg paling suka tgk brg2 baby, kiss perut aku b4 tido & said good nite to baby. oh so touching... sob sob (minta mahap, preggy kali ni mama dia over sensitip pulak)
pastu bila jumpa org, dia will announce dgn suara yg kuat (yer anak aku suara cam guna speaker ok). "dlm perut mama ni ada baby GIRL". <---- girl ok!! girl! confident kan anak aku! aku aminkan je la. sila sebut 44x kali hardy. leh jadi kenyataan. :)

5 comments:

onniesham said...

huiiii sejuk ati tgk pic hardy tu ko. leh wat calon menantu nihhh. echa tu ada angin je rajin nk solat. now dia mood malas. bila aku solat dia plk bising...ishh asik solat jee..boley?? aku jentik mulut tu baru tau.

hardy kaki wayang eh...leh geng ngan echa nih.

aminnnn ...hopefully girl la kannn

ZanaNordin said...

betul ko
bebudak nie..apa yg di ajar kat school...cepat jer depa tangkap
cuba mak pak ajak...naik serak suara...tak gark dia dpt2..main2 jer lebih.....

bagus ko school hardy...
even terpeleot2 pun..janji dia dah hafal bacaan sembahyang..insya allah tak lama lagi ok tu...

wah...sungguh confident hardy yg baby tu girl..takpe..doa2 anak nie dimakbulkan Allah

☆ lieya latif ☆ said...

ahahaahahaha...aku paling suke part ni "bila jumpa org, dia will announce dgn suara yg kuat (yer anak aku suara cam guna speaker ok). "dlm perut mama ni ada baby GIRL". <---- girl ok!!"

hahaahah...terbahak2 aku gelak okey!!! hahaahah..satu donia mauu announce tuuuu....mmg konpem leh jadi abg long yg baik nie....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Sejuk perut ibu mengandung. Semoga adk bb pun ikut jejak abg bb yer.

Bagus sekolah hardy yer. Kecik2 dah ajar solat.. Ko tinggal monitar dia ajer..

Aleyn said...

Wah...sejuk perut ibu mengandung biler nengok anak kecik solat....comel jer...semoga berkekalan hingga dewasa dan selamanyer, amin

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay