Nuffnang

Wednesday, December 18, 2013

Enrich Appreciation Night

Date: 29th Nov 2013
Time: 7pm - 10pm
Venue: Grand Dorsett, Subang Jaya
Theme: White Top + Jeans + mask

annual dinner lagi!! this would be my 3rd annual dinner this year. but this time dgn company baru pulak.
actually ada lg satu 13 Dec. Theme Bollywood. Tapi aku tak pi coz aku cuti hari tu. anddddd.... if aku pi that would be my 4th annual dinner with Bollywood theme. apa suka benor derang ni buat tema Bollywood ni???
tak paham mak.

for Enrich Appreciation Night, its like mengappreciate team hard work for 2013. Paling best SEMUA will dpt prize cum lucky draw.
Yg sure, sah2 aku x kan dpt price grand2 ala2 ipad mini bagai tu kan???

that night, aku bwk dobot. Sian dia dh lama x bersocial. Mlm tu aku sorang je bwk anak. Suka dobot semua org dok pakat snap pix dgn dia. anak aku sorang ni kecik2 dh menunjukkan nk jadi diva. suka jadi centre of attention.

hahaha.. kellas ko adik.
nak jadi cerita that day ada pulak bday celebration kat daycare derang.
so dptlah mask ni.
bangga nih dia pun pakai mask!

tapi kejap je, pastu dia campak.




 ni area kena pose.
alo2 dobottt... pandai dah senyum now.


 last minute dpt gak aku cari mask ni. Gold pun goldlah... janji ada.

mkn bread cicah sup.

mine!! spaghetti carbonara + cheese over melampau + beef apa ntah.


 with Enrich newbies gak. both fresh grads ni.
hardy suka benor dgn kakak tu. dia panggil "kakak antekkkkk".
mentang2lah kakak tu putih gebu.
derang2 nilah pi letak misai tu kat dia.
redha je anak aku.
LOL


 pastu from meja ke meja, dia berjalan & snap pix.


ni our big boss cum president.

yg chinese lady tu my boss.

dah tiba2 dgn dobot sekali diangkut pi depan sama.

these are the managers.


last2 kecundang anak aku.
tapi kejap je. pastu bgn balik coz kami ada games + prizes.

Ni kami dpt as doorgift.
enrich organizer + notepad + Lambretta watch.

mlm tu kira aku luckylah jugak. dpt rm100 parkson vou as lucky draw.

Bila aku tanya hazry now, "best tak pi party opis mommy??"
jawapan dia "best!! nak pi lagi! umper kakak antek"
amboihhh kak cantik je ko ingat yer!!

1 comment:

ellynadyra said...

kasanova ye kecik2 dah hahahhaa nak kakak antek aje, kesian kakak2 yang tak antek tau!