Nuffnang

Monday, September 15, 2014

Kidz & Creme... food and stuff

Istanbul entry aku buat nanti2 k. Baru semlm ada masa transfer pix2 from camera to laptop.

Ni kejadian semlm. Pagi2 aku pi ikea jumpa lelek coz nak pass brg. Balik... kemas rumah apa yg patut pastu. Ptg2 baru lapaq.

Whatsapp Shahnun ajak dinner kat luar coz aku x masak. Brg2 dlm fridge pun dh habis. Oh yes.. laki mak busy now. Weekend pun kerja.
Dia tanya nak mkn mana.... terus aku... "plingggg..... pi mkn kat restaurant Aaron Aziz nak? Ramai bg review food dia sedap".

Actually tu tujuan ke-2. Main point nak pi sana untung2 jumpa AA. Kami decide nak gerak lepas asar coz mlm sure penuh kan.

Oklah... guna je waze. Dh leh jumpa.

The boys dh ready nak keluar.
amboih korang... senyum lebaq nak kuar jln kan.
bila aku ckp kat hardy "kita nak pi kedai mkn Aaron Aziz". Kemain excited dia "seriously??? Seriously mommy???".
Ehhh.. over pulak ko bang.

Kami sampai before 6pm. Meja quite penuh. Tp kami dpt gak 1 meja kosong kat area pintu masuk.
mula2 tak nampak AA. After kami order semua... nampak AA keluar dlm kitchen. Alo2 ensemnya dgn cap dia. Terus berpusu2 org fr meja2 lain pi nak snap pix dgn dia.
laaaa patutlah aku tgk byk meja dh habis mkn. Tp x gerak2. Nak tunggu AA rupanya.

Malas aku nak join the crowd nak bergambar.
meh kita snap pix dgn my hero #2 dulu.

From jauh nampak AA mai jln ke meja kami. Dia mai bwk order aku rupanya. Oh blushing. Motip nak blushing hirda??? Hahahha
oklah siap sembang2 tanya where is his wife etc. Dia tlg setting cutleries kat meja kami.
time tu aku mcm... "nak mintak snap pix ke tak ni aaaa?? Oklah ajak je lah".
Rupanya time dia mai serve tu.... shahnun sempat snap pix ni. So sweet of u la yang. Memahami binimu yg shy-shy cat nak snap pix. 

Bila aku ajak dia bergambar. Ok je dia. Shahnun x nak bergambar dgn AA. Alasan dia.... u yg minat. Ok tanak takpe... sila jadi cameraman yer.
nampak muka gedik aku tu. Adoilahhhh.. aku rs nk lempang diri sendiri bila tgk pix ni.
sgt tak leh cover kegedikan itu.
time ni the boys busy dok main masak2 kat area kids. Isk... x macho sungguh tau.

Kami order nutella cheese tart.
rm14.50

Mine!! Spaghetti carbonara yg diserve by AA (kahkahkah... tetap nak mentioned).
RM19.90

Shahnun punya. Nasi goreng Kidz & creme.
RM19.90

Ice chocolate for hardy.
RM11.
ice lemon tea... x ingat berapa.

Shahnun and his food.

Mak korang x lalu mkn dh. Hardy suka la carbonara ni. Tp suka2 pun mknlah 3 suap je.

The boys kat area kids.
sgt bagus coz makpak buleh mkn dgn aman. While the kids busy main.

Some.of the desserts.
next time nak try chocolate cake dia pulak.

After bayar hardy shah request nak snap pix dgn "Malek". 
So nice of AA rajin dia melayan the kids.
By 7pm kami dh gerak balik coz org makin ramai and bg chan le pulak org lain nk dinner kan.

If korang tanya aku... ok tak food dia??
My answer.... dia ala2 mcm Secret Recipe.
Cuma extra dia ada AA je.
Hehehehe

1 comment:

Unknown said...

Maaf nak tumpang iklan...

DAMAI SPA

Selamat datang. Kami sedang mengadakan promosi & nikmati diskaun hebat sehingga 70%! Hubungi kami segera utk maklumat lanjut/apoinment!

Jom ke Damai Spa 👍👍

Hello! We are now having a great promotion & you can enjoy discount up to 70%! You can call us now for further information/ make an appointment!

Welcome to Damai Spa 👍👍

Contact: 0146382632
http://www.facebook.com/damaispa4