Nuffnang

Friday, January 7, 2011

ralat : wishlist for 2010

attention..attention...
ingat x dlm my last entry HERE. I did mention yg off all my wishlist in 2010, only 1 je x fulfill kan? oh rupanya tekaan ku salah.
so.... a few days back.... confirmed yg I'M PREGNANT!!

Alhamdulillah.... & due date is on 2nd Sept 2011. tapi mesti bulan puasa punya la. adakah baby nk kuar sama birthday dgn abg dia? 20 Ramadhan? maybe gak le kan?


So far x de tanda2 nk ada morning sickness lagi. Hope sama le mcm time preggykan hardy dulu.
tapi jeans dh ketat kat peha. oh scaryyy.. be prepare to 'menggajahkan' diri.


Doakan mama & baby selamat k, :)

ps: who's next??? ;)

11 comments:

Sham Ummi Echa said...

yessss official announcement here. congratsss lg skali wpon dah wish hari tu. kekeke.

selamat brshopping baju baby n baju mak baby. excited la dok google nk shopping online kan. im hepi 4 u dear.

who's next??? hmmm nnti aku fikirkan sapa yer??? kakakaka

☆ lieya latif ☆ said...

yezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...mak menanti official announcement ni okeyyyyy!!!

tahniah dear...selamat membuyung dan menggajahkan diri bersama2 aku...ha ha ha...semoga sume selamat sampai ke saat bersalin....halamak, cite pasal bersalin ..seriau lak aku...dah le dah nak dekat 5 tahun meninggalkan keje2 meneran budak ni huhuhu........

Jasfyra said...

tahniah!!!
lengkap dah wish tok tahun 2010 :)

Unknown said...

alhamdulilah tahniah hirda...bila lak my turn nih hehe.....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku dah agak dah....
tak ko, sure sham nie masa lieya ada kias2 kat blog dia yg sorang lagi kawan dia pun mengikut jejak langkah

congrate dear puan hirda
akhirnya hardy nak dpt adik
penantian dan usaha ko mendatangkan hasil akhirnya....

moga both u and baby sihat k
don't worry...menggajah time mengandung adalah di maafkan...

doakan aku k

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

congrats dear. i'm happy for you. semoga kalini dapat girl la yer. aku doakan...

doakan aku sama jugak yer. insyallah

Su Hana said...

tahniah! yiehaaa x lama lg hardy jd abg longlah...

nanako said...

congratsss hirda!!!
eehh..bkn ke 2nd sept tu dah raya?? kalau bersalin awl, bln posa la nampaknya..
take care mama & baby :)

Puan Iza said...

Tahniah Hirda!!!! Akhirnya impian nak preggy berjaya :-). Moga kali ni dpt girl lak yea.....

-Sharleenz- said...

congratttsss!!! yeah lepas sorang sorang yer... mmg rezeki taun 2011....

Anonymous said...

Tahniah...rezeki tahun baru..
p/s: salam kenal dari saya ye..