Nuffnang

Sunday, December 23, 2012

What happened to s.alam????

Halu ladies...
Sapa yg stay area s.alam angkat tangannnn!!!
Sapa yg stranded dlm jam yg subhanallah walhamdulillah punya teruk hari jumaat hari tu angkat tangannnnn!!!

Aku rs sapa yg hari jumaat tu yg mcm kami yg tetiba rs nk dinner kat luar will kena jam tu.
Keluaq umah lepas maghrib. Sampai kat t.light nk turn masuk f.hway. Kereta memang x bergerak. Dekat sejam wei...

Last2 dpt le turn masuk f.hway. Semua dh lapaq gila. Sekali turn masuk jln menghala subang airport. Tudiaaaa.... X bergerak gakkk.

Time tu hardy dh tertidoq kat seat belakang. Tidoq mcm org kalah judi gayanya. Yg si adik still hyper. Last2 plan nk pi citta mall kensel. Kami pusing patah balik pi s.parade. Sampai s.parade pkl 9.30pm. Dlm kepala otak dh tau nk order apa. Zas... Zas... Zas...

Sib baik la... Food kids sampai dulu. Dua2 selera mkn. Yg makpak pun ngap gak fries the kids coz food x dpt2 lg.

Dh kenyang balik umah tu diaaa... Jam x habis2 lg kat f.hway. Heran sungguh!
Pastu aku br tau nkve naik air. Tu yg ramai stuck x buleh jln tu.
Kesiannyaaa..  patutlah x gerak2.

So itulah kejadian jumaat malam kami. Nanti aku update cerita kejadian jumaat kat opis pulak. Secret santa for 2012.
Apa aku dpt fr my secret santas and apa yg aku bg for my santarina.

*note - pix tunggang langgang gak. salahkan apps blogger kat android yer!!
my gumuk menu of that night. shrimp + chic cajun spaghetti but aku x mo chic. letak udang je semua.
uihhh nganga2 mak ko agah ko adik!
abang yg moody coz ngantuk & lapaq.
uihhhh.... sakan korang kannnnn....
ni on the way pi. stuck dlm jam ni.
budak ni maintain hyper.
our appetizer. stuffed mushroom.
salsa dia yg tgh2 tu.. serius x sedap.
sib baik stuffed mushroom dia sedap.
shahnun order slow cooked lamb apa benda ntah.
dia kata x sedap.
aku tak tau coz aku x rs pun. aku kan x makan lamb!
ni pun on the way gak. 
abg dh zzz.... baru aku perasan. pakai seat belt tuhhhh....
hahahah...cayalah abang!!

1 comment:

Unknown said...

Dh la jem mkn lk x sedap!