Nuffnang

Monday, May 6, 2013

annual dinner lagi??


Last week dapat email invitation to Tune Group annual dinner. sekali tgk date. aik?? 8 May??
weihhh tu next week tu! Rabu pulak tu. esok sure bebudak ting tong masuk kerja.
Sib baik derang will buat kat hotel kat the curve ni. dekattt dgn opis.
Tapi sekali tgk theme dia..... The Apprentice!!

terdiam kejap sorang2. the apprentice?? eh tu bukan citer Donald Trump tu ke? Yg tiap2 minggu aku tak pernah missed. Semata2 nk tgk camna org kena fired!

lepas google2 baru tau.. ohhh start bulan ni kat AXN will ada reality show "The Apprentice Asia".
Tapi taksure date bila start. Tony Fernandez will jadi ala2 Donald Trump le dlm reality tv ni nanti.
Sebab tulah dia pilih theme ni for annual dinner.

 *pix from google


 *pix from google
ni panel2 dia.
hoihhh if aku one of the contestant, mau terkincit tgk muka2 ni jadi panel.
tu baru tgk. tak derang tanya lg.
sapa2 yg join tu mak tabik springlah!


So now, aku tgh pening, mana nk cari dress code menepati theme "The Apprentice' ni? sah2 hari2 mai kerja pakai jeans + kasut crocs je kan? Mana nk cekau blazer, heels bagai ni? tak koser aku nk membeli.

Bila aku call kak aku yg stewardess tu bgtau... cepat je dia balas 
"haaaa... apprentice kena bergaya yer, tolong pakai blazer with kasut ferragamo or Gucci and handbag LV or Gucci.... mai umah aku try nanti".

Settle masalah!! muhahahhaha... i heart my sista lah!!!!

1 comment:

ellynadyra said...

Wah sure kebabom kan. Wei gi starbucksssss wei ada limited edition begggggggg plus limited edition card muahaha