Nuffnang

Monday, May 27, 2013

Lega...


happy monday ladies...
mood nak kerja still kelaut. semlm sampai umah fr airport dah 12am++.
biasalah if nama dia hirda ibrahim. selagi x unpack brg2 dalam bag. selalu tu dia x leh tido. dah kemas semua, baru le nak masuk tido. tu pun dekat 1.30am. shahnun sampai2 terus pengsan tido. bestkan jadi org laki? takyah sibuk nk pikir mana nk unpack barang, mana nk pi simpan segala brg2 bagai. haihhh... eh terbebel pulak. heheheh

nampak tak pix kat atas nun?? yaaa.. tu stylus pen ye adik2! masa kat kg, time adik aku dok belek hp aku, dia noticed stylus pen aku takde. berlobang je hah hp aku!
so, aku dh baget sure jatuh dlm keta masa aku dok berebut hp dgn dobot.
cari punya cari, takkk jumpa2. so.. dok mengrecall... entah2, jatuh dalam flight masa balik kg. tapi, aku x kuarkan hp pun. & dobot tak pegang pun hp aku dlm flight.

entah2 jatuh kat airport tak?? time tu dobot ada guna hp aku tgk youtube toy story.
haaaa yer le tu! kompem! budak tu tgn tak reti diam. segala benda dia suka cungkil. 
luka kat kaki dia tu. aku rs lambat gila nak baik. camna nak baik kan? baru nk kering, dia kopek balik. dahhh berdarah!! pastu aku tampal plaster, adalah 5 min. pastu dia tarik plaster tu kuar. ni ada aku balut dgn bandage jugak ni!!

eh sambung citer stylus pen! lepas kejadian hpku rompong coz takde stylus. try le google2 dlm ebay tgk how much org jual stylus je. ada ramai jual stylus for note 2 je. Note 1 ada few, tapi semua price rm120 above.
hoihhh gila apa!! 
padahal takde pun aku guna stylus tu. tapi bila tgk hp yg rompong camtu.. eiii sakitnya mata!!
sekali pagi tadi time siap2 nk pi opis.. sekali nampak mcm stylus dlm kotak makeup.
ehhhh..... mcm mimpi pulak. yerlah stylus pen aku!! rs mcm nk melompat happy.

pi tanya bibik, tau bibik ckp apa??
"jumpa dalam bekas baju kotor, bu". Danggggg..... sapa lagi punya kerja kan??? sib baik le bibik x termasuk sekali dlm washing machine. if not nayaaaa je.

sib baik jumpa dobot!! mak ko baru gedik2 dok survey tab 2 limited edition ni. hahahah...

3 comments:

Anonymous said...

Hihihi dobot punye angkara la tu ye,aku baru ni kalut mencari remote aircond dlm master bedroom.A week after jumpe dlm beg sek Mia!!Adoi la

onniesham said...

huihhh mujur ler jmpa balik. aku nyer kalo hilang mau meroyan... xkan nk tgok lompong je kt situ kan... waima x guna pon

ellynadyra said...

mujurlahhhhhhhhhhhh kalau tak jenuh la ko nak beli baru wakkakakakakkakakaka