Nuffnang

Thursday, September 5, 2013

Honest....

Ok.. ni kejadian baru kelmarin.
aku ada beli powder puff bentuk tear/water drop kat ebay somewhere mid July.
Ni dah masuk Sept, tak dapat2 lagi ni... mak sudah nk hanginnn...
dok berbalas email kat seller dia nun di China tu. Last2 derang tanya aku, nak resend ke.. or nk refund?

Oh... sila le refund. nanti IF dia takdirkan sampai barang tu, aku byr le balik using my Paypal.
Elok je lepas complaint. Esoknya sampai powder puff aku.
dah tak pasai2, aku rs bersalah email balik cakap. Aku dah dpt, dah bg review 5 star lagi kat derang dlm ebay. So no need to refund.

Ada le org balas.. "OK Noted... glad u have received it".

Semlm, dapat email from the seller, derang dah refund duit aku. boleh?? Eh korang ni tak check email ke apa ni? Aku balas balik, aku dah dapat, no need to refund.

Then, the seller balas...
"Since the refund has already been made, we won't ask you to pay it back.
We would like to do more business with you. You are an honest buyer, who is honored by us."


Oh.. blushing kejap ai. Kiranya aku dpt FOC la kan? Terharu aku. Dah la free delivery. Ko bg free lg. isk..isk...

So, I promised them, I will promote brg2 yg seller tu jual to all my friends.

So Ladies, if korang berminat nk beli powder puff tear/water drop ni. U can go to HERE.

satu around RM4 je duit kita. byk color dia offer. free delivery pulak tu. kwn aku ckp kat mesia jual lebih RM10++ sebijik. Gilos....



masa aku beli saja aku google tgk camna nk guna dia.
Rupanya benda alah ni dh glam kat Korea!!
ok.. aku sgt ketinggalan zaman,
Tapi oklah.. rata je foundation aku pagi2.
dan2 rajin aku make-up!!

aku order violet color.
tak agak2 beli terus 2!!
ni ori size dia.

3 comments:

lieyalatif said...

wow menarik ko....rezeki ko le tu...bagus camtu kan....

aku gak le sampai kesudah bengap tak reti beli groupon ke milkdeal ke jadah2 ni semua...nampak no kampung hahhahah

kawan aku ni siap beli mesin jahit kat groupon ko...kagum aku yg jakun nieh..

mama leen said...

wow comel.. tapi nak pakai camna tu

Hirda Ibrahim said...

Mama leen..
Mcm normal sponge makeup yg guna to ratakan foundation tu je just that we can focus area yg susah nk rata mcm bwh mata. Tepi idung... Etc. Use ujung tajam dia tu.