Nuffnang

Sunday, April 1, 2012

mirror-mirror

semenjak dh dh buleh tinggal hazry ni, tiap2 minggu menggeletis je nk tgk wayang. starting dgn John Carter, pastu this week citer Mirror-Mirror le pulak.
salahkan marketing movie Mirror2 ni coz derang pi tadika hardy & buat promo. so hardy dh bgtau siap2 dia nk tgk mirror2.
siap buleh cerita kat aku

hardy: mommy, mirror2 tu cerita pasal girl duduk dengan 7 orang kerdil.
aku: ohhh..snow white & 7 dwafts le ni.
hardy: bukannnnn.... 7 orang kerdil!!!
aku: hellooooo... 7 org kerdil tu bahasa BM. English panggil 7 dwafts!! (ish broken gila explanation aku)

jadi kerja kan? pasai 7 dwafts pun aku buleh bertekak dgn hardy. hehehehe

so, on saturday, lepas aku balik fr Reject Shop Warehouse sale yg langsung x murah itu. (stresss)
siap2, kami terus gerak pi space u8. dasar pemalas kan, tu je yg dijamin tix mesti byk lg. nk pi pyramid mesti penuh punya la.

today Space U8 meriah sikit, x de la mcm shopping mall berhantu kan? dia punya flee market meriah, siap ada orang pavlova lagi. tapi aku dh kenyang x try le beli.


sebab si dobot x ikut, hari ni kita keluar naik keta daddy pulak. Ya Allah... awat le muka hg camtu abang???

baru nk senyum lepas dapat pop corn.

this time aku dh terer. bwk jacket siap2. beku aku dlm tu.


kat tix tulis movie pukul 12.15pm.tapi 12.15pm kami dok tercongok kat depan ni. x buleh masuk2 lagi. last2 habis 3/4 pop corn kat sini je.

makan pop corn mcm mkn nasi.

tak larat aih nk berdiri lama2, sib baik ada meja & kerusi kat situ. ajak shahnun duduk, dia x mo, nk berdiri gak depan tu. takpe, aku pi duduk dgn hardy je.

sekali... aik?? mai duduk jugak?? letih berdiri yer yanggggg?? muhahahha

this is next. start 12 april nanti.

turun2 lif, nampak ni. baru nk siap. wahhh... x lama lagi happening la kat sini.

tetap paw mama bl eskrem.


for us, movie mirror2 ni oklah. aku bg 3 bintang. coz ada some part2 dia a bit slow. tapi best altho dia cerita snow white & 7 dwafts tapi jln cerita dia diff sikit.
aku paling x buleh tahan, bila dh habis movie ni, apsal si Snow White tu nyanyi lagu ala2 hindustan??? korang imagine la, lagu omputih tapi lenggok hindustan. adakah sebab some Singh yg buat movie ni? ohhh sgt le pelik ok? siap semua dance ala2 hindustan. oh i cannot accept. tidakkkkkkkkkk..... (eh emo pulak).

sib baik lagu tu time ending movie. so cepat2 le aku kuar fr wayang.

happy sunday ladies.
esok monday ek? (sambil buat2 muka blur)

1 comment:

onniesham said...

senang la ko poms..mmg layan movit kat spaceu8 tu je la kan. dkt n org x ramai.

aku x smpat buat review sbb batt. camera kong. lupa nk charge. x bes la citer xde gambar kan. tp mcm la byk sgt amik gambar. hahaha

x slp aku director dia bukan india ke?