Nuffnang

Friday, April 6, 2012

restaurant murni- dataran mentari

happy friday ladies....
how's ur day? cik puan hirda berpuasa hari ni. so mode ada sedikit keinsafan. cakap pun control je, x mau mengata2 org. ;)

ok, waima posa pun, entry tetapppp pasai food kan?
this is on wednesday. aku mc hari tu coz rashes naik kat muka & leher. doc kata sebab pakai tudung baru. by right basuh dulu. uik?? yer ke? x pernah lagi aku basuh baju baru beli. terus pakai ada la. nak2 lagi dgn bau kedai tu. oh bestnyaaaa...

so kulit mak yg sgt over sensitif lately, terus naik gatai2 on tuesday, pastu kulit start mengelupas.. ohh scary scary...
pi jumpa doc, dpt le jab sekali. pastu gatai balik.

dalam gatai2 tu pun, tetap nk pi makan. eh mestilah kan, gatai kat muka, perut still lapaq nk mkn.
so my partner in crime; sapa lagi kalu bukan si Shamsinar anak pak Shamsudin tu la... menjadi teman aku lunch.

aku pi amik sham time lunch hour fr opis dia, pastu terus pi dataran mentari.
pusing merata nk cari restaurant murni ni. sekali rupanya sikit punya dekat ke dgn clinic paed si hazry. cheh... buang minyak je.

sampai2... orang dh ramai.
tapi meja ada byk kosong lagi. kepochi dok terjengok2 meja org. tgk makan apa. sekali semua makan nasi campur je. ish x menarik sungguh le korang nih...

sebab aku x bfast, so dlm kepala otak dah aim nk mkn NASI!! dh nama dia HIRDA, kompem x buleh dipisahkan dgn nasi.

multitasking kan? sambil tgk menu, sambil snap pic. muka sgt le plain gila. doc x bg makeup.


oklah the price, not bad.

menu pun dh lasam.

Sham order mee raja special. rm9. sedap coz rs black pepper.

aku order nasi goreng cili kongking. nama serius lawak. rm12. portion dia besar. tapi aku suka mee raja lagi.

drinks pulak kami order...

sham setia dgn pink panther dia.

aku try fruit cocktail.


'jemput makan". hahaha skema wei ayattt...

for me the food kat Murni ni oklah, ala2 mcm Wiliam gak. portion besar. cuma next time aku dtg lg, nk try western dia la. rsnya western dia sedap lagi. price wise sgt le affordable.


ps: apa plan for weekend? mine would be attending bday bash si gedek2 dayyan & sunday maybe nk pi sunday market kat stadium lagi. muhahahaha...

3 comments:

lieyalatif said...

haa gelupas2...lor dah mcm aku mase mule2 pakai tabita plak ko hahaahah...tapi takpe, mak dah puas hati dgn kulit mak skrang...auwwww!!

tu le, aku dah tahan kecur tgk entry sham tadi...tup2 ko pulak kasi publish....aduh lapor tgk....tapi aku tegode ngan mee sham tu....ya Allah...nampak lazat bebeno ko.....

onniesham said...

kira ok la food dia kan poms? portion pon besar. tp rasanya western dia lg sedap kot.. for me ss2 lg best kot. nnti kita set date okk

ellynadyra said...

mee raja nampak sedap!