Nuffnang

Friday, October 12, 2012

Finally jumpa jugak....


sejak last month aku ada post kat status FB aku... kot2 sapa pernah jumpa stroller fan with cover.


ramai x pernah jumpa. aku ni dah tawaf semua kedai baby kat Pavilion, S.Pyramid. S.Parade. memang takdak.
habis2 semua jual yg sama jenis. yg blade jenis foam tu.

memang le murah. satu Rm19.90. tapi tiap kali guna fan tu. tak sampai 5 mins. si adik dh tarik. agak2 if 5 kali beli bukan dah rm100 ka?

the cacat fan.

ni budak baru bgn tido. rambut serabai.

besar gak. and this is the last piece kat kedai tu.
legaaaa... ada rezeki aku.

beli from kedai ni ya.
ada 2 outlets. kat The Curve & Paradigm Mall.

pix fr google.
paling penting. hazry (or abang dia) takleh nk kacau2 or pegang2 the blade!!
The price?? hmmm.. a bit pricey. dalam website, price kat US is USD20. here they sell it for RM89.90.
oklah i closed 1 eye time membelinya.
coz i already rugi almost rm60 for the old stroller fans. dun want to invest to the same stroller fan anymore.

will start using it next week. nanti balik fr holiday aku bg review yer.
entah2 time holiday, mak dia yg over guna. coz tak tahan panas. LOL

1 comment:

onniesham said...

mmg rezki ko la 1 tu..

ni aku rasa ada chance mak berebut ngan anak2 time holiday nnti