Nuffnang

Sunday, October 14, 2012

Shwim...shwimmm

Sunday activity.
Time ni pkl 4pm. Bagus kan? Neighbor semua sedap dok zzzz ptg. Pastu dgr suara bebudak ni terjerit2 mandi.

Pastu sambung pulak suara mak derang terjerit2 coz si hardy percik air kat muka adik la. Stunt bg air mercik kena aku la.

Last2 aku penat. Aku pass soh bibik tgk. Sekali fr atas aku dgr suara bibik pulak terjerit2 coz abg berlari masuk umah dgn baju basah2.

Kesimpulannya ptg ahad kami penuh dgn jerit pekik. Oh sungguh keluarga bahagia.


 muka happyyy je padahal pool sikit punya herot petot ka. dah bertahun tak pernah guna pool tu.


 see? see? mcm2 idea si abang. yg adik tu pun relaaaa je.




 muka terpisat2 coz kena sembur dgn air by abang.

nah! mandi petang terus.

 shampoo!
 anakku rambut penuh shampoo lg. eh dh macam superman pulak adik. tapi dahi luasnyaaaa...


* update -
malamnya aku main scrabble Disney dgn hardy. senang gila. yer la... dah nama pun Disney Scrabble kan.

elok2 kami dok main berdua. dgr si hazry ketuk pintu nak masuk bilik.


masuk2 dia..habis semua kena tendang. campak. grrrrr... stress je si abang.
baru je feeling2 nak aman damai main scrabble. tetappp nak bg mak korang bising kan?
dah la. pi tido semua. esok skool!!

No comments: