Nuffnang

Tuesday, June 11, 2013

Happy Bday Daddy....

Date: 1st June 13
Time: 8pm onwards
venue: TGIF, S.Pyramid

dah lebih seminggu baru ada masa nk buat entry ni. Ni kiranya belated bday dinner le ni. coz 31st May tu Jumaat. malas nak kuar. Sabtu tu pulak Shahnun kerja. Eh.. busy sungguh la.
last2 balik kerja, shahnun tanya aku nak mkn kat mana? Aku suruh dia pilih.. dia dok.. uh ah uh ah.. lama benor aih pikiaq! ok.. takyah pening2 kepala. Tanya tuan yg nk belanja ni yer.
Aku tekak nk mkn ribs! So jom la pi TGIF.. haaa settle masalah.
bday sapa sebenarnya ni?? heheheh


 sampai2 parking nampak iklan Monster University ni. melompat hardy. Dia ingat Monster Uni dah tayang kat cinema. Eh bawak bertenang anak! 20 June baru tayang. takyah mintak, nanti kompem makpak ko bwk pi tgk.

bday boys.
both lahir on 31hb.
sorang 36 thn. sorang 1 thn 9 bulan.

clam chowder.
aku order ni.
sedap lg yg Manhattan Fish Market punya.

shahnun order steak apa ntah.

mak yg kononnya nak mkn ribs kan?
tetiba buka menu, terus tukaq pikiran.
nampak dlm menu Cajun chic salad mcm menarik pulak.
sekali sampai..
ehhh memang menarik punnnnn...

FOC meals for kids.
chicken fingers and fish.

habis licin fish si dobot makan.
puas ati bwk dia.

last baru ada pix aku & the boys.
ya rabbi semaknya meja.

Happy Bday Yang...
semoga panjang umur + murah rezeki + diberkati hidup dunia & akhirat..

4 comments:

Cik Puan Mimi said...

Happy Besday Shahnun.. heheh bagus bawak dobot makan, tak sesia semua fish dia makan ye..

ellynadyra said...

Belated bday utk shahnun. Hihihihu ko lk yg decide ye. Melampauuuuuuuu

Anonymous said...

Happy belated birthday untuk En.Shahnun ye..bagus la Dobot suka tengok selera dia

onniesham said...

hepi belated besday shahnun!!
tetap ikut tekak bini kan... besday anak pon ikut tekak mommy gak... hahaha

terliur plk aku tgok cajun salad ko tu pompuan oiii.. haihhh