Nuffnang

Thursday, June 20, 2013

Hope lepas ni amanlah umah from jerit-pekik...

why title aku camni??? 
Sebabnya lepas dobot dh cerdik IT ni kan? Hari2 WAJIB okeh ada adegan jerit pekik dua beradik tu.
sebab berebut ipad. Hari2 gaklah mak dia jadi singa betina.

sampai one day.. aku dh tak tahan, aku ckp kat shahnun.. kena cari gak satu ipad/tab baru. tapi nak cari yg murah2 je. Sekali... TERmasuk Lazada. (TERlah sangatttt). Ternampak iklan ni.


OMG.. murah okeh!! baca review org yg dh beli semua puas ati.
terus ptg isnin tu around 4pm aku order.
aku beli gak memory card 16Gb tambah takut memory tab tu tak cukup.
yerlah 4gb je kot.
korang nk tau spec tab tu korang masuk Lazada and baca sendirilah k.

esok thari dah sampai. gila kagum delivery service Lazada.
thumb up lah!!
oh.. pompuan ni pun join sekali order for niece dia.
Lelek beli kaler itam. aku kaler putih. Konon nak bg sama mcm ipadlah kan?

nama tak glamer. tapi ada hardy shah kisah??
janji dia dpt main game. dia dh happy gila dah.

cute gak 7 inch je. terus mak dia rasmi dulu.
belek2 apa yg patut.



 ada wifi je. siap leh ada office tu. excel, word, powerpoint. ok kagum kejap.


ni aku suka. ada e-book. terus rasa rajin nk bc novel. muhahahah...

for adik pulak... aku belikan casing baru sudah! coz casing lama dah koyak. gila ganas kan anak2 aku.
google punya google jumpa ni.

IGuy!!
kiutnyaaaaa....
ada byk color. tapi aku tgk ijau paling cun.

sama gak. order mlm ahad. selasa dah sampai.
same day dgn tab tu.
tapi yg ni aku beli from
RM89.

 aku suka coz ada mcm handle.
senang kid nk pegang.
and boleh berdiri cam dlm pix ni.
pastu dobot kan jenis suka campak brg. so.. pasni ko nak campak ipad pun mak ko tak heran dah.

dobot now suka main game lego or tgk apps Disneyland fr ipad.

ni aku whatsapp shahnun masa kat opis.
biasalah bini x menyempat2 kan?
sekali dia leh kutuk casing iguy tu!!!
isk isk isk. tak mengikuti perkembangan tau bapak korang ni.

tak kisahlah cun ke tak..
yang pentingggggg...
the boys leh duduk diam2.
nampak muka abg tu. dh mcm model iklan promote brg.
hahahha

4 comments:

Cik Puan Mimi said...

pompuan, 2-2 aku suka.. harus nak cari gak lagi mcm hardy punya tu.. agak2 ada lagi tak.. yg casing dobot tu sangat2 cute ok. kalau ada pink lg cute. hahahaha nanti aku kenen2 kat din, nak belikan budak2 tu jugak.. senang tak berebut. rumah pun ada wifi

lizz said...

waa best ni..casing tu memang cantik..anak saya kalo dapat ni mesti suker...

onniesham said...

ai is berkenan kat casing tu... comel giler... if aku pkai casing ni kat ipad aku... sure cooi xmo guna ipad dah kot... hahahaha

Anonymous said...

Hirda aku suka casing tu comel..harus carik gak.Mia pun suka main lego tu tau.Sama la mcm Mia abang2 dah pegang samsung tab dan ipad dia aku beli yg brand android je murah je yg penting dia dpt pegang dan main dlm keadaan aman damai hahaha tp yg ko beli ni lg murah la