Nuffnang

Monday, June 17, 2013

Ikea 25 hour cook off

Korang ada pi IKEA tak last friday??
Aku piiiii... Tempat wajib tu. nak2 pulak bila ada sale2 camni. Lagilah laju kami pi.

Sesungguhnya aku tak tau contest apa depa buat. Yg surenya ikea buka 25 jam. On friday 14th June tu.
And ada selected items yg less sampai 50%.
Eloklah pulak rabu tu. Cermin ikea kat meja mkn aku ada sekeping jatuh pecah.
Memang kena gantilah. Malas nak beli the same old cermin.
Kita cari cermin baru.

Then.. Tgk offer kat ikea... Wahhh mcm paham2 aku nak cari cermin panjang.
STAVE mirror from rm129 jadi rm69!!
Cuma sale tu start 12 midnite. Oh... Small matter. If shahnun takmau ikut pun buleh je aku nak mai sorang. heheheh


 
dalam ni ada free hotdog and ice cream coupon.

snap pix nak tunjuk kat shahnun for approval.


 
stress aku tgk sofa ni. time aku beli taknak le pulak ko nk buat sale kan.

my partner in crime. sapa lg kan? shamsinar la.... dia kan duta ikea. catalog ikea tu dh leh hapal. hahah.
pkl 10.15pm aku and shahnun kuar umah. dobot dh zzzz... hardy pun aku tinggal. coz dh tau camna sesaknya nanti kan.
ni kami tgh mkn foc hotdog and ice cream. siap beli chic ball lg tambah. time ni dh 11.30pm.

aku terus tarik shahnun masuk dlm pi cari mirror tu siap2. memang rezeki kami. tinggal around 10 keping lg. terus kami amik 2.
motip apsal nk amik 2 pun tak tau.
tapi konon murah kannnn.
belilah lebih. satgi dh balik umah dok menyesal pulak.
pkl 12am. tu diaaaa... org dh start queue nk byr.
termasuklah kami.
settle byr... balik.. singgah mamak supper roti tampal. esok aku nk posa.

tadaaaa....
siap pasang esok ptgnya. tool bag pun tak sempat ubah. lol
terus feeling ikea gaklah. fr mirror + table cloth 
+ lapik pinggan + teko.

3 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

wah berbaloi baloii! cermin panjang ni wajib ada kat meja makann... kasi view mata tu luasss sket kannn

ellynadyra said...

ko mmg gigih hirda, cayalah!

onniesham said...

hahaha... giler smngat kan terjah ikea tgh malam. haihhh la klippannnn.. naper la ko sale time aku tgh kering poket nihhh..

tak dpt bli klippan... dpt frame ngan basket laundry pon jd lah...