Nuffnang

Wednesday, August 4, 2010

hirda @ work...

cuba teka dimanakah cik puan hirda berada??

*

*

*

*

*

*

*


DAPUR!! yes. sgt le multitasking kan? tgh chat dgn vendor sambil masak dinner. nb haruslah kena letak jauh fr dapur. x pasai2 merecik minyak, sapa nk jawab?

saja nk tambah, tadi thari aku mkn spicy prawn ni kat KFC. sedap koranggggg... udang dia besar. oklah menepati la piawaian cik puan hirda yg kaki mkn ni kan?
price: rm5++ for 5 ekor.

6 comments:

~~ciklinn~~ said...

bagus2..... pekerja cemerlang....
woitt masa korang kebandung sorang pun tak jawab tel aku.. huwaaaaaaaaaaaaaaaa......

harus ku coba nanti udang KFC nie...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sangat multitasking.. pekerja cemerlang ni.. tengah masak apa tu

eh tu menu baru ke.. aku tak tau pun?

Mimi said...

amboi..dan lagi buat kerja sambil masak...baguih3x

sedapnya hanggg spicy prawn tu aku tgk..

Sham Ummi Echa said...

hang mmg cekap la poms.. smbil masak smpat lg wat ofiswork.. fuhh excellent!!

eh cam sdp je prawn kehepsi tu.. ko ni cpt je try bnda baru

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah.........sungguh multitasking ko....
kat dapur pun leh online bekerja lagi...cayalah...

wei....ko dah try udang kfc tu yerk....
nak kena try gark nie...uish...rm1 = seketul tu...tp kalau besar....puas hati gark ler kan.

☆ lieya latif ☆ said...

bagus ko hirda...leh keje camni...kan best kalo aku punleh camni...sonang .....fleksible gitu masenye.....huhuhu

tak try lagi menu baru nie...jgn tak tau GCB tu pun aku tak try lagi...tak keinginan nak mencube....tgk laa nanti2...tapi kalo udang wajib aku cube