Nuffnang

Tuesday, September 25, 2012

Steamboat & Grill Madam RizzQ.

date: Saturday, 22nd Sept 12
Venue: Steamboat & Grill Madam RizzQ, Tmn Puncak Jalil.
price: rm20 per-pax for adult. Rm10 per-pax for child.


original plan, aku nk pi umah my old best buddy time college dulu; Cik Kam.
Nak tgk rumah dia yg baru siap renovate. dh alang2 tu dia ajak pi mkn kat sini.
since aku x pernah lg mkn grill. steamboat je pernah mkn. so kami ON je la.

kedai ni buka 6.30pm onwards. awai gak kami sampai. pastu dok tunggu the staffs bwk kuaq foods sikit2.
sementara takdak org ni, mai ke aku snap2 pix dulu.


cantik restaurant dia.

murah kan??

kami je 1st customer. tu yg selamba je pi snap merata.
kemas je letak dlm fridge camni.

udang! (mcm le org x kenal udang hirdaaaaaa)

ketam dia lg besar from flaming steamboat!

mee, kueyteow, telur puyuh rebus, seaweed, telur x masak lg, etc. actually meja ni nanti penuh!
tapi nanti bila dh penuh, kami pulak busy nk amik food & mkn.
so x sempat snap.

vege. aku berulang mkn kobis & mushrooms tu. sedapssss...

2 jenis bubur for dessert. kiri tu pisang apa ntah. kanan tu bubur pulut hitam.

sebenarnya aku nk snap signboard "100gm membazir, denda rm10". sekali minah ni sempat nk pose jugakkk.
ni area air & ice cream.

berjenis sos.

ABC & cendol.
cendol dia sedap korangggg...

aiskrim. aku mkn eskrem stoberi je.

ni area sebelah kami. kotak besar ni isi ice. ada bekas air panas & kopi teh kena bancuh sendiri.
tetiba ada roti & jem. camna tu?

muka sabar menanti.... lapaq..lapaqqq

berlemoih dah!!
us!! friends since 1995.

cik kam's doter, UZMA. umo sama hardy. tapi tinggi byk from hardy.

tu diaaa...
shahnun dh start campak je semua.
kami amik tomyam!
sedap gila tomyam dia.

sambung campak lagiiii...

ni aku amik. chewahhh..
mcm healthy je kan? sekali aku mkn telur tu je. hahahah

ni marinated beef & chicken.
ada gak side dish nasi goreng & mee goreng.
tapi aku x sempat snap.
coz staffs dia kuarkan lambat sgt.

shahnun try grill capsicum dulu.

ni dh ujung2 nk balik. tempat grill sampai itam legam.
tapi memang sedap semua.

nampak tak budak dobot sorang ujung meja tu.
org lain mkn... dia dok main koyak2 kobis. habis lantai.

for me, steamboat sini sgt le sedap compare to flaming steamboat & tupai-tupai. price pun murah. memang byk variety bahan2 dia. forsure kami will repeat balik nanti.

aku bgi 4 STAR!!

5 comments:

lieyalatif said...

eh not bad gak ko...tapi aku tgk kat meja korang cume ade satu pan tu jek yeak...mcm tak cukup la wey...lain kali kene mintak 2 heheheehhe....

dah lame aku tak berstimbot...aku risau koo kalo dayyan yg dok menerjah ...budak tu bukan boleh caye...

ellynadyra said...

oh hirda, sungguh economic price dia...mau kena pi nih....ko ni memang saja je kan.........bab2 makan memang ko rajin gila update tau.....mencikkkkkkkkkkkkkkkkk

onniesham said...

murah dan menarik. tmpat pin cantik, bersih, kemas.. i like. lt sri gombak pon ada, ok gak ler. hrga pon rasanya bih kurang kot.. x igt coz pi last year ada org belanja. kat slayang pon ada steambot n grill, tp aku lom try lg, pon org kata sdp gak

"bella Chentaku" said...

ok ke sini? sb igt nk bwk fmly mkn cni..alang2 da dkt ngn uma sewa

Unknown said...

JUAL Obat Aborsi MANJUR UNTUK USIA 1-7 BULAN. Cytotec Asli YANG KAMI JUAL RESMI DARI RUMAH SAKIT, JADI ANDA TIDAK PERLU RAGU LAGI UNTUK ORDER Obat Penggugur Kandungan

YANG KAMI JUAL KARENA BERGARANSI DAN DIJAMIN 100% TUNTAS TANPA HARUS KURET LAGI.
Ciri Cytotec Asli adalah obatnya tidak ada bentuk lain selain persegi enam dan warnanya pun cuma putih.

Obat Aborsi Di Bandung
Obat Penggugur Kandungan Di Bandung
Penggugur Kandungan Di Bandung
Obat Penggugur Janin Di Bandung
Obat Cytotec Asli Di Bandung
Cytotec Asli Di Bandung


Obat Aborsi
Cara Menggugurkan Kandungan
Obat Cytotec Asli
Cytotec Asli
Obat Penggugur Janin
Obat Peluntur Janin
Peluntur Janin
Obat Penggugur Kandungan
Penggugur Kandungan