Nuffnang

Tuesday, September 28, 2010

Carlson Family Day '10

Date: 18 Sept 10( Saturday)
Time: 11am-3pm
Venue: Cosmo's world theme park, time square


For the 1st time sejak 6 thn aku kerja dgn company ni, kami ada family day. ok la tu kan fr x de langsung.
cerita bersama pictures yer.


seperti biasa pose wajib dlm kereta. apa mimpi cik puan berlipstik merah?? aku pun xtau, saja nk tukar nampak garang skit kan? hehe

ni nama dia belanjawan berhemah, dh ada parking free kat opis. pi la parking situ. pastu naik monorail pi time square.

kembang2 idung hardy seronok nk naik 'thomas'

dh sampai time square

seperti biasa, kami sure sampai awai la. jgn terkejut korang, aku naik benda berpusing laju tu ok! tapi naik dgn bebudak aku. shahnun awai2 dh surrender. ish x macho tau.

'saya nk amik gambar dgn cosmo ni la mama"

wahhh tetiba buat pose t-rex pulak

pandai mak pose, nampak slim skit.. ha ha ha

ramai2 org kat belakang tu coz ada bday party anak mat saleh mana ntah. buat kat sini.

lepas register. buka sampul yer shahnun.

dalam tu ada ni...

then, kena tukar dgn wrist band.


masuk je org x ramai, hardy naik ship yg mcm buai tu. ala for kids, so ayun pun x tinggi sgt. tu pun ketaq2 gak hardy. oh, ni senyum plastik. tgh cuak tu.

then naik kereta apa ntah. hardy awai2 dh bgtau dia yg nk drive. elehhhh ada rail le hardy.

ni dlm crazy bus. ok gak...


pastu try bg hardy naik bumper car for kids. mak bapak yg cuak ni, yer la, 1st time nk bg dia handle that steering w/o kami kan? aku rs pompuan jaga tu sure bengkek je dgr suara kami dok terjerit2 kat tepi tu "tekan minyak..tekan minyak" "pusing..pusing steering". hahahaha.. tapi hardy kejap je dh terer bwk. lepas tu, ulang 4x naik. aku pulak yg letih tunggu.


pastu naik bee ni, dia ala2 jumbo ride kat genting tu ha, leh naik turun. & kita kena control.

pastu naik cam carousel ni. hardy komplen x best. ewahhh berlagak baru terer bwk bumper car dh demand.

then naik train...

pastu baru turun bwh level 5 pi kat adult ride. aku naik ni ok! sila kagum dgn cik puan hirda. tinggi & pusing2 pulak kat atas tu. tapi best!! sapa2 yg penakut nk naik roller coster cam aku, boleh le naik benda ni.


pastu masuk mini theatre dia. ada citer toy story. x dak org. kami je. so hardy golek2 sambil minum susu.

habis toy story, dh nk balik, terjumpa mascot cosmo ni.

x sampai 5 min, budak ni pun zzzzz... so balik je la. mkn kat mcd area umah.
kesimpulannya nama je carlson family day. tapi x denya activity company buat dlm tu. activity dgn family sendiri je. kami byk spend time kat kids area je. adult ride aku naik 2 je, yg lain aku x berani. hehehe....

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

fuh aku plak yg kagum tgk hardy leh handle kete langgor2 tu...teraa tu wei...kalo aku sah2 haramkan mia naik sorang2 hahaahaha lelaki kan mmg cepat jek terra bab2 kereta ni kan

aku suke gak pose t rex tu...ganaz tapi comey....hahahaahha.....

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

tu lar..aku tengok gak tak dak org lain ker family day ko..macam game group..ala mcm family day yg lain...haha memang family day family cik hirda jer ler...

Sham Ummi Echa said...

xpe la poms wpon xde xtvt yg company ko buat. yg pnting dpt ticket free pi msk theme park tu kan.. yg pnting hardy hepi kan.

kagum aku hardy terer main bumper car tu. lg satu..bagus betul la anak ko ni. dah 4 thn pon still ok je dok dlm stroller. pas2 senang je nk tido. baguihhh nyaaa dak hardy nih.

Mimi said...

ok la tu...walopun xde xtvt dgn staff lain, tp at least ada family day...

re: aku pi same time la tu dgn hang, seat aku dgn kengkawan opis kat tingkat bawah, Stall A kot kalo x silap nama area tu, seat aku no. 4 dari stage...heheh..clear gila nmpk muka depa sebijik2..
betoi hang kengkawan dia yg besaq sket dr dia tu mmg ckp pure utara...tp aku paling teruja tengok masa zizan nin masuk pusing stage bwk gerek masa first time dia keluaq tu..owhh..sgt cute ..heheh..
owh..lagi satu, lawa kan baju misha omar masa dia nyani last2 tu...aku suka bling-bling kt baju and tangan baju dia...