Nuffnang

Monday, March 26, 2012

apa ada @ space U8, Shah Alam???

if korang tanya aku... jawapan dia adalah CINEMA!! yup sebab tu je pun aku pi sana. sebab nk pi tgk movie. x yah nk sibuk2 cari parking, nk queue beli tiket bagai. coz confirmed sure x ramai orang.

actually this was the 2nd time aku pi tgk wayang kat situ. 1st time dulu last yr time semua org tgh hangat nk tgk Ombak Rindu. so, aku & shahnun pun amik le 1/2 day cuti semata2 nk pi tgk. yer la, weekend sapa nk jaga si kecik tu.

pi Pyramid, full house. stress. so pi MBO kat space U8 ni. haaa amik ko. lengang gila. satu panggung time tu x sampai 10 orang. pastu amik couple seat. rm22 je. the cinema sgt le ok. alahhh mcm MBO yg lain gak le. tapi sejuknya yg amat... mcm dok dlm freezer.

time aku pi last yr, MBO cinema baru je buka 2 weeks kot. dh le dekat dgn umah. uihhh bagus sgt. tapi shopping mall tu sgt kosong.

last weekend, coz dh lama x bwk abang tgk movie kan, so kami decide nk bwk dia tgk "John Carter". coz tgk gazet cam best je. dah pulak citer fr Disney. dan2 terus mcm kompemmm je best.


siannnn..dobot kena tinggal. adik besar skit nanti mama & daddy bwk k?

building dia fr luar cantik.

pic di snap masa nk balik. masa sampai terlupa nk snap.

overnya hg sengeh abang...

mommyyyyy..hot lah. ehhh x kira. senyum!!

tgk entrance dia. mcm bangunan baru x de org duduk kan? kak cleaner tu relax2 je mop lantai.

masuk2 u'll see this. kawasan luas mcm lobby.

every Sunday ada flee market dlm ni. so ada le few gerai/stall juai mcm2.

luas kan? boleh main bola dlm ni.

will try this nanti. ada playland for kids. x sure how much tix dia.

nampak x fan yg besar gila atas tu, dia slowly gerak, but u can feel angin dlm ni.

fountain. paling tinggi tingkat 3. atas nun. MBO cinema @ tinglat 3.

hehehhe sian anak aku, sejak ada adik pic dia dh x banyak.

naik lif cermin yg kat luar cermin dia ada air mengalir.

dah beli tix wayang, jom pi lunch dulu. movie pkl 12.20pm.

ada 2-3 restaurant baru buka. tapi dh tekak melayu kan, tetap cari nasi. so kami pi food court dia. @level 1.

we opted for nasi padang. ni nasi cik puan hirda. udang + daging adalah wajib. ayam kan mak kureng skit.

ni shahnun punya. price dia oklah. dah le nasi dia banyak. cost us rm14.90 je for 2 pinggan nasi tu.

dalam cinema. rsnya x lebih 20 orang dalam tu.

baru ada muka tuan punya blog kan? sejuk gila... aku nk tgk pun x leh concentrate. time tu dok pikir, kalau ada comforter best nihhhh....

over kan anak aku pose. dah2 jom balik. kesian dobot kena tinggal.
  
adik dh buleh roll over. especially bila nampak ada notebook.

xoxo

for sapa2 yg dok s.alam & plan nk pi tgk movie je, better pi je la space U8. coz aku tgk, from umah aku to Space U8 x sampai 10km kot. boleh la nk shopping sikit2 coz ada few kedai macam al-ikhsan, farmasi, butik dh buka. bowling pun ada. tapi aku x sure tingkat berapa.

next...... dh plan nk tgk mirror-mirror and battleship pulak. :)

3 comments:

lieyalatif said...

best kooo...lengang jek takde org sgt...aku suke mcm nie...tak pening tgk org ramai nak mampos heheehehe....

dobot kene tinggai yeak...takpe la cayang...tak lame pun tempoh pantang awak...tgu besar sikit lehjoin abg okey heheeheh....

wanie said...

best nye tempat ni..besar..tak crowded pulak tu..bleh try pegi sini pulak

onniesham said...

lengangnya ko..kalo dkt umah aku kan best. mau seminggu brapa kali pi tgok wayang. best ke john carter? cooi dah heboh nk tgok. aku nk bwk echa tgok seefood. ada lg ke agaknya..