Nuffnang

Sunday, March 18, 2012

lunch with sisters

tu diaaaa mcm mana x tembun kan? maaaaakan je kerja aku. takpe.... cik Brahim pesan, duit habis makan takpa. disebabkan itu, sampai now aku dgr pesan my dad ;).

Friday aku amik cuti coz 2 sebab. 1) nk train bibik baru 2) hazry x sehat

dh alang2 cuti tu, my sisters yg still dok berskool holiday pun mai singgah amik aku. terus zasssss..kami pi Empire. Lunch kat Serai. yer la, depa pun nk merasa mkn pavlova. hardy & hazry tinggal dgn bibik. x leh bwk hardy coz dia leh jadi tukang report apa jadi kat umah kat aku nanti. see? bagus kan ada anak dh besaq skit, buleh jadi spy. LOL.

so, sila le tgk picture foods yg buatkan ayaq liuq aku meleleh2. *slurppppp....

mine! spaghetti carbonara. RM21++. serious sedap. rsnya sedap lg from ben's.

my sisters'. nasi ambang. rm25 kot. x sure rega dia. ok gak. sedap.

my sister's gak. nasi serai. rm25.

my sister's gak. prawn aglio olio. rm27 kot. (hahahah aku ni semua 'kot"). sedap gak.

dh siap mkn? sila cepat skit. nk order dessert pulak.

yg 2 anak dara ni very the mkn bersopan santun. aku dh siap mkn, dh buleh snap2 picture lagi. ni le malang menjadi blogger. pic diri sendiri tetappp x dak.

since semua dh kenyang gila, kami order pavlova ni 2 je. (tu diaaa tu cara perut penuh. order 2. cuba lapaq?) RM14.80 per slice.

ni pun sedap. must try. baklava cheese. rm13.80.

so far, what can i say, food kat serai sgt worth the money. a bit pricey tapi buleh la nk pi mkn sebulan sekali ke kan?
FYI, Delicious, Ben's & Serai under same company. tapi for me, Serai paling sedap. so pi la try k?

1 comment:

onniesham said...

owh dappnyer pavlova itu... terus mengidamm..hahaha

nnti aku nk try spagetti bolognaise itu juga... leleh air liuq tgok pic