Nuffnang

Thursday, November 13, 2014

Johnny Rockets... a must to try

Halu2 semua...
Dh lama x update blog. Masa memang x dak. Life aku pi kerja balik kerja.

Ni kejadian baru2 ni. Aku cuti bwk cik wud pi service. Pastu lunch rajin pulak lajak pi pyramid. Peneman aku sapa lg kan? Si sham lah... dah nama opis dekat2 gak dgn pyramid.

Sampai2 x tau nk mkn apa. Sekali ternampak Johnny Rockets kat luar pyramid. Restaurant dia seketul dia je kat main entrance pyramid.

Restaurant dia memang besar. 2 tingkat.
design dlm dia oldies.
sgt citarasa mak.
rs mcm aku pi zaman elvis.

Aku order ni.
nama dia Route 66.
rm25.90. Dlm tu ada sautee mushroom and cheese. No sayur2. Suka mak. Fries aku tukar amik sweet potato.
Serious sedap.

Shamsinar punya.
dia order double apa ntah.
over sgt. Double tuh.
X salah aku dlm rm30.

Aku punya coke float
rm9.90.
Paling cute kan...
masa waiter tu hantar food. Sempat lg buat pix smiley kat tempat sauce masing2.
cute gila.

Muka lapaq.

Besar kan burger dia.
padanlah dgn price dia gak kan???

Tp kat sini paling aku suka... every time the DJ on kan jukebox. X kiralah lagu apa2 pun. Semua staff stop kerja. Menari ramai2.
Sama pulak steps derang.
Happening sgt.
Muka memang selamba.
Sepanjang kami dok mkn. 2x staffs sini menari. Siap tarik customer menari lagi.
Jgn cuba2 tarik aku.
Mak ni dh le fail bab2 menari ni.

So as a conclusion... food dia sedap. Beef patty dia tebal mcm beef patty kat istanbul pulak.
Boleh dtg lagi!!

Nanti nak ajak shahnun and the boys mkn sini pulak. Sure happy the boys if dpt tgk the staffs perform. Coz now both dok menggila pasang just dance apps kat ipad.
Hari2 mak derang ni tgk lah both menari mcm2 lagu.
Korang besar nak jadi penari ke apa.ni??

2 comments:

lieyalatif said...

aku ni kalo ke klia2 mmg terpandang dah johny rocket ni...nak try tapi last2 masuk kfc ke mcd ke stabak ke....pasni tak kire, aku nak try gak sbb teliyo tgk menu korang...

tang kene dancing tu...erkkkk...kalo aku sure dah terkemut2 malu...kaki bangku le katekan hahaahahah

FadMN said...

Pasni leh try.asik lalu jer tak pernah pulak rasa nak masuk
FAD