Nuffnang

Monday, July 6, 2009

happy moments.. night b4 tragedy...

Song 1: 'Lame-lame' aka Rama-Rama


ori lyrics:
rama2 terbang melata,
sungguh cantik aneka warna,
hisap madu dipokok bunga,
tapi sayang hidup x lama.

hardy's lyrics:
lame2 terbang melateee,
sungguh cantik aneka warnaaa,
isap modu dipopok bungeee,
tapi shayang idup x lama,
tut-tut (all of his songs must end with 'tut-tut'. dunno why.. LOL)

Song 2: negalakuuu...

hardy's lyrics:
negalaku...
tuan kurniakannn
bapa kita
selamat berkataaa....

12 comments:

Puan Iza said...

Hirda, so sweetnya hardy nyanyi.....suka dgr dia nyanyi...hehehehe

Mimi said...

comeyyynya diaaa...pandai dia nyanyi, x kisah la lirik lari tp irama tetap ada :D

Anonymous said...

akekekeke.. x thn gelak..adoii comel sggh sora

As said...

amboi...pandai nyer hardy shah.... leh la jadi penyanyi... kecik² dah pandai... comei jer...

Sham Ummi Echa said...

hahahhaha...x thn aku nk gelak.. so comei la.. geram aku tgk mulut dia... petah sungguh

farrahar said...

haha so cute! tut! tut!

eija28 said...

wah...pandailah tgk hardy menyanyi....bijak sungguh...kecik dah tunjuk bakat tu kak ida...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

aku tengok video hardy dgn emily, cakap dengan dia "cepat2 tengok adycah nyayi".. heheheh ketawa emily tengok boipren dia nyanyi.. heheh

hirda, sweeeeet sangat hardy nyanyi.. aku suka la.. "di popok bungeee".. hehehehe keletah sungguh.. kalau anak aku nyanyi terus tak dengar biji butir apa pun dia nyanyi. huhu

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

hehehe....very d cute.... saya pun suka dgr bdk2 kecik nyanyi...sebab diorang sebut ikut suka dia je...mcm my kids gak...bila kita betulkan, mati2 tak mau ikut...dikatanya saya bg salah lirik...sabo jelaaa...

Jasfyra said...

alahai..pandai hardy nyanyi hirda.suka sgt dengar..cute...

tergezut aku baca entry kt bwh tu.sampai kena 3 jahitan..hardy, lps ni xmo lasak2 sgt tau..teringat kes arissa jatuh kt bilik air dulu..seriau tgk darah byk gila..aku paham perasaan ko camne hirda.masa tu air mata aku berjurai2 dah..hehehe

mrs khairul said...

hirdaaaaa...takziah dari aku..terkejut aku ni haaa...how's hardy? dia p nursery tak? get well soon..

weh..aku still terbayang2 hardy nyanyi dlm keta msa kat bandung tuh..petah sguh dia...cute jek..kanda nyanyi twinkle2 pun xlps lagi tau...well done hardy..

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

comel bangat..seksi mulut hardy shah ni..
tak tahan tu dah nyanyi lagu negara ru.. warganegara Malaysia yg sejati ni..tapi naper ader word "bapa kita" tu..??keh3...