Nuffnang

Sunday, May 16, 2010

i'm starting to...



READ!!!! yeah u hear me right my friends; cik puan hirda tgh baru rajin nk membaca now.

tapi x tau bila le aku nk habiskan buku ni. asyik byk je la iklan time aku nk membaca. my sis kata buku ni best & sedeh... owh!!
so, wish me luck..... :)

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

pas abis bace sila buat review okey heheeheheh....

aku ni takat layan magazine boleh laaa.....semenjak dah kawin ni, dah kureng dah bace2 novel nie....tak cam sebelum kawin dulu...mmg tak elok kan perangai camni.....lagi2 ade FB nie....leka depan notebook jek koooo aku nie...huhuhuhu

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

aku pun dah tak de masa nak baca2 ko.. kalau beli majalah, conpem selak2 jer iklan..

so good luck, semoga dapat abiskan dengan cepat yer.. pastu jangan lupa bagi review citer tu.. (tiru ayat lieya) hehehe

Mimi said...

aku da lama x dpt nak habihkan buku...baca separuh jalan letak bawah katil pastu lupa..bila jumpa lg tgk dah berabuk..tapi serously, dulu2 masa blom ada anak aku suka baca buku..

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

gudluck cik puan hirda... aku ni beli aje buku tiap2 bulan..bacanya idak pun...

Sham Ummi Echa said...

wah bagusnyer...selamat membaca yer.. aku ni mmg suka mmbaca tp yg bm jer la..yg english aku letih nk paham lg..nk refer dictionary lg.. 4 thn lom tentu khatam lg.. kekekeke

Sham Ummi Echa said...

tmbah sket lg...buku ni ada movie dia kannn..ada kuar ke kt mesia nih?? cam x pasan plak