Nuffnang

Tuesday, May 11, 2010

reward for diri sendiri...

after bersekang mata, balik kerja lambat, etc. finally semua dh settle. doa2 ni jgn le ada benda2 yg ad hoc yg aku kena buat lg.

so as a reward to diri sendiri... cik puan hirda telah membeli.....

and coming soon......


bab2 nk habiskan duit, serah je kat aku...... mak sgt terer... ;)

8 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah...cantik poms...
cun giler....


reward utk diri sendiri..
so...mmg patut pun...ko kerja dari pagi bw ke malam....sian ko

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

YES, aku sokong.. kita dah kerja penat2 kan? so tak salah me"reward"kan diri sendiri.. aku pun bakal mengikut jejak langkah kau jugak .. heheheh

hbag tu sangat cun.. kaler dia pun matching dengan semua baju

Puan Iza said...

pandai ko abiskan duit hrda hehehehe...cantik beg yg ko beli nie...berbaloi apa bagi reward utk diri sendiri setelah penat bekerja kan....

☆ lieya latif ☆ said...

cantik!! cantik!! aku suke....betul2...keje dah penat2...lagi2 mcm ko....bersistem2 manjang...mmg lotih...so kalo ade rezeki nak belikan something tuk diri sendiri....beli jgn tak beli.....buat diri sendiri hepi....

Sham Ummi Echa said...

syabas mere beteh sebab telah brjaya merewardkan diri ko ngan henbeg yg cun melecun tuh.. aku nk tggu laki aku yg bg reward henbeg coach ntah bila thn la bru nk dpt.. wah itu wristlet mmg mecing ngan itu henbeg.. bila smpainya???

Mimi said...

congrats on ur new purchases..sgt cantik itew full leather rugby duffel bag...segala-mala tok-nenek barangan bole sumbat dlm tu..good choice ;)
berbelanja utk diri sendiri mmg bagus utk release tension..esp kalo kerja penat2 sehari suntuk..retail therapy hangg..

As said...

sgt cantik beg ko hirda.. kalo kasi aku duit pun aku tau kat aner nak abiskan..hahahaha....

Cik Nurul Pinky said...

cun..cun..cun sesuai sangat dengan akak..berbaloi-baloi tu kerja sampai malam pastu itulah hadiah yang perlu diberi untuk diri sendiri hehehe..