Nuffnang

Thursday, February 6, 2014

Luncheon @ Bubba Gump


I miss my partners in crime. Sapa lagi if not these 2 faces. muka2 yg bila aku bg je idea apa2 sure both will balas "eh ok gak tu". Nak2 pulak bila masuk bab shopping, mcm beauty product ke apa ke. wahhh laju je semua.

kejadian in mid Jan. aku dapat half day that day coz mlm tu kena mai balik office for system migration. So, boss soh balik tidolah kononnnya. Takdenya.. zasss laju je pi jemput lelek kat opis and jumpa Sham kat Bubba Gump. tetiba tekak mak teringin nk mkn Salad dia pulak. Sedap i tell youuuu....


 Muka2 org lapaq.
mulut aku x habis2 bising kat lelek "lapaqqq..lapaqqqq".
stress je minah tu. kikiki


we ordered this as appetizer.
Crab Stuffed Mushroom dgn melted cheese tu.
sedap i tell uuuuu....
lagi sedap from stuffed mushroom kat TGIF.
mkn rs nak nangis. coz sedap sgt.
tu dia.. gila exaggerate kan? 

aku mengidam ni.
Pear & Berry salad. ada walnut lg dlm tu.
and fetta cheese.
rasa dia manis2, masam2.


lelek order caesar salad with chic.
pun sedaps.

Ni a basket of shrimp, lobster tail, fish, fries.
share ramai2.

time ni food sham tak sampai lg. dia order bourbon fish apa ntah.

makan2, gelak2...sembang2.. masuk watson beli beauty product..
padahal tak sedar diri minah 2 org tu kena masuk opis balik tu.
dekat pkl 3pm baru gerak balik. sampai umah dh 4pm.
takdenya aku nk tido.
terus tung tang tung tang.... masak kat dapur prepare dinner.
mlm tu pkl 11.30pm aku kena pi opis.

5 comments:

ellynadyra said...

Len kali mai sini nk order salad berry tu. Gila sedap nampaknya!

Anonymous said...

Lama giler aku tak pi makan kat Bubba Gump..rindu dengan shrimp, lobster tail, fish tu..huhuu bila entah nak pegi ni

aypol97 said...

terbaiklah blog nie ....makan makan makan .... i like

ada masa leh singgah kat sini

http://qhalifwildan.blogspot.com/2014/02/setahun-sudah-berlalu.html

Unknown said...

Salam perkenalan...suka makan ribs kat Bubba Gump ni:)

Unknown said...

Assalamu'alaikum.... Tuan puwan, saya IRDI TOUR BANDUNG from Bandung Indon. Saya ade service Pakej-pakej percutian kat Bandung. Jika anda ada cadangan nak pegi Bercuti kat Bandung saya boleh bantu. Dari sewa kereta All in sehingga bookingan Hotel boleh bantu. Untuk mengetahui dan sekedar bertanya pasal pakej cuti-cuti Bandung,

boleh hubungi IRDI terus di Talian:

Mobile phone : +62 813 2216 7717

Whatsapp : +62 812 1474 1600
+62 812 2047 7335

Facebook IRDI WATI... Jom...jom...jom...! Tempah dan cadangkan mase bercuti anda dekat Bandung bersama IRDI TOUR BANDUNG....." "Your trust partner holiday in Bandung"