Nuffnang

Monday, June 29, 2009

Transformers!!! tee te tet.... te teeee <--version hardy nyanyi

date: 27th June 09
time: 11am-4pm
venue: s.pyramid

berjaya gak kami tgk transformers last weekend. tiket cepat gila habis. sib baik aku sempat beli online. mimi & co pun join gak. transformers -revenge of the fallen ni besttt..aku lg suka yg ni compare to the 1st one.
tapi yg x bestnya.. aircond dlm cinema tu cam ala2 je. kejap rasa, kejap x. serious panas.
& movie ni almost 2.5 hours. gila lama. dh rasa cam nengok hindustan je. hardy leh tahan sampai 2 jam je. lepas tu dia pun zzzzz.... sian dia, x leh nk tgk optimus prime idup balik.
anakku obsess dgn optimus prime pulak now...

okeh mimi, kami had a great time.. x sangka tgk2 jam dh dekat 4 lebih...len kali kita leh berouting lagi k? hardy kt dia suka main transformers dgn abg a'am. :)

bfast @ A&W.. as, tee hardy familiar x? ;)

b4 masuk cinema, ada derang display toys transformers kat luar dia. hardy x gerak2 dok belek.
sorry hardy, mama & daddy nk pose...

pose lapaq @ nando's...

hardy lena sampai kami habis makan...
cute je dua badik ni...
time ni hardy dh bgn tido.. muka serabai gila..

& lastly... hardy berjaya mengepaw daddy beli optimus prime fr parkson... hehehe

kalu letak, dia auto betukar jadi truck...
bila bg dia berdiri, dia auto transform jadi robot...uihhhh mak yg kagum ok! canggih2 menan budak2 now.

10 comments:

Mimi said...

syoknyer pi tgk wayang..dpt pow transformer lagi pulak tu dari daddy..

hirda, transformers tu ok tak nak bwk kids (yg ala- penakut) tgk? kalo anak jenis takut satgi keriau dak? (aku dok pikir anak aku la yg sgt penakot ini..hehe..tapi kalo tgk iklan dia mcm suka)

mrs khairul said...

hirdaaaa!!! aku suka tgk baju n tudung ko..ko nampaak lawa in purple...seriussss...weh baju n suar hardy @ bale anak kan? heheheh

bestnya dpt outing dgn kwn2 kan...ko tau kanda until today still ingat kat hardy..apa2 aku beli mesti dia kata "beli dua..satu utk ady cah" hahah....pastu sibuk ajak aku p umah ko....argghhhh...

anak aku pun tido stgh jam terakhir..boring kot.movie lama sgt..

eija28 said...

wah lg sorang dah tgk transfomer.....bestnyer hardy siap dpt pau dr daddy...robot transfomer lg tu......harus terjah panggung gak nie!!!!

♥ i'me ♥ said...

heheh..samalah cam Rafiq & Taufiq... tido masa 1/2 jam terakhir...movie ni lama sgt kan.... tu yg diorang penat.... tak sempat nak tgk Prime hidup semula dgn kuasa baru.... :D

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah best2....kemain lagi mak dare berposing yeak.....hardy nileh jadi model oshkosh nieh....he he he he....

baiknye die dok tdo time korang makan tu....melepas santap hi hi hihi

ha'ah kooooo...menan budak2 skrang ni canggih...time aku dulu takde nyeeeee....tu pasal kalo tgk menan aku yg tergedik2 nak membeli..sedangkan anak rileksss jek....hihi i hihi

Ciklinn said...

wahh semua demam tranformer s yerk... anak2 aku pun sama...

heheheh aku pun beli online gak... kalu beratur alamat meloponglah kat luar kehabisan tiket.....makanya aku pun dgn bangganya masukk terusss ke akauter yg amik tiket tu.. hahahhah

wahhh chaiyok2 hardy... berjaya juga mengepaw daddy yer

Sham Ummi Echa said...

huwahhhh jeles sbb ko da tgk citer transformer nih... turn aku plak this weken... cooi da g tgk semalam (ahad)... dia g tgk sorang jer ko sbb dia kt nx week kalo g tgk ..pas2 echa ngamok nk kuar.. dia leh la kuar jaga echa..sbb citer tu lama giler.. tkt echa x thn nnti... ishhh...x sbr nk tggu weken nih

Anonymous said...

amboi.. sumer pakat² dok p tgk transformer... jeles aku.. hmm.. cantik baju hardy... especially tang suar dia yg sama ngan Aqeel tuh.. aku jeles.. aku jeles... ko beli murah... huarghh.. cantik seh baju ko... ko pergi ngan kak mimi ker? ni yg buat x sabar aku nak p... baper ari jer lagi...
psst : hirda thanks for the info...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

korang berdatingan erk
lama giler citer tu hirda....
aku x bwk lagi batrice nengok
asyik x sihat jer nie...hubby aku pun dah cam ada ura2 nak kena demam tu...

Unknown said...

bestkan kita tengok wayang haritu? hardy dan emily siap leh tido kat dalam tu..

tapi paling best kita leh duduk lelama kat dalam Nandos tu.. banyak nak stori morikan. haahha

suka gambar depa bertiga.. sweet jer.. oo sempat gak si hardy paw daddy dia beli optimus prime tu yek.. minat tul dia ..