Nuffnang

Monday, June 1, 2009

disney movies' die heart fan....

this video recorded last night when hardy request nk tgk trailer new disney movie UP dlm youtube.
1st kami tgk trailer UP time tgk "monsters vs aliens" on sunday tu. seperti biasa, dh kalu nama dia filem DISNEY, mama dia yg excited nk tunggu dia tayang kat mesia.

ok, back to my story, me & hubby terkejut coz, hardy leh ingat all the logo2 disney movies.
like in this trailer,
1) toy story - hardy panggil buzz lightyear. biasa la dia kan obsessed dgn buzz. woody dia x minat.
2) finding nemo - ini x yah diceritakan lg..hehehe
3) cars - fanatik gak ni..especially dgn Mater.

fyi, kami x ajar pun yg logo2 tu for what movie. dia sendiri yg berckp sendirinya..wahhh impress kejap.
hehehe nampak sgt anak aku disney's die heart fan kan? sebjik cam mama dia...LOL


tapi for UP movie, hardy panggil "UP-BELON". coz byk belon dlm citer tu. :)

17 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku dgr suara hardy ko

anak2 kita dah advance ko..
time kita dulu mana nak kenal kartun2 disney hirda....
bebudak sekarang makin pandai kan...he he he

anak aku
kalu katun pagi2 kat channel 611 sumer dia dah hafal.....papa dia pun ngikut hafal...aku jer fail hirda...he he he

eija28 said...

wah hardy....pandai yerk ingat citer NEMO.....UP BELON???hehehehe....sama kes dgn iman nie....asal nampak laptop jerk...."ma, nak tgk cd"....

Unknown said...

ehem, ehem.. mak borik anak rintik kan? dua2 sama2 minat disney kan? heheheh tu apa maknanya tu? hopefully project kita menjadi nanti.. hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

mmg anak mak si hardy nie...ape mak minat, die pun minat gak...keh keh keh

weh budak skrang ni mmg advance, sume watak katun or citer cepat jek ingat.....cute tgk hardy sebut tuh....

Anonymous said...

pandai hardy ... aku suka... hmm sama la cam Adriana... ko tau ari Ahad ari tuh aku p tgk Monster vs Alien... punya la dia suka.. whkakakaka.. tp separuh jln leh tido ya... camner tuh.. hmm ikut ko hardy ni ... hmm bagus la minat disney.... bila lagi nak ke sana.. hehehee

Ciklinn said...

yup hirda budak2 skrg mmg cepat jer ingat...kdg kita tgok masa dia tgok tv tu mcm senyapp jerkan.... alih2 pandai jerk... ko gi bukak playhouse disney channel nyer web lak... lagi byk watak2..aku yakin hardy mesti kenal punyer..

wanie said...

irfan pulak sekarang asyik2 nak tgk monster inc...

Mimi said...

Hardy leh gang Najeeb..minat gila ceta Disney ie. Cars, Chicken Little, Nemo...Toy Story aku rasa dia blom pernah tgk lagi...haruslah bwk gi Disneyland ni Hirda..hehe..

Sham Ummi Echa said...

uihh aku kagum nih.. hardy leh hapal eh.. aku pon x tau echa igt ker x.. tp aku x penah lg bg echa tgk cd finding nemo.. tp aku rasa echa pon minat gak kartun disney nih.. cam citer monster vs alien tu dia yg sibuk nk tgk..dok sebut nk tgk bon..nk tgk bon..(bob sbnrnya..echa x reti sbt..hahhaha) dia brkenan sgt yg bob biru tu.. aku x sbr nk tggu happy meals 4hb nih...kuar si bob nyer character..

♥ i'me ♥ said...

salam visit kembali (ada ke salam visit)... blh la... nila yg dikatakan mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan.... mmg baguslaa..bdk2 skarang ni advance..tak mcm kita dulu kan....

♥ i'me ♥ said...

re: hehehe...mesti tgh free sesangat ni.... siap blh ronda yg lepas2 punya entry... haa.. tulah..saya pun 1st time baru ke Indon... manala tau selok belok sana kan... tapi yg awak dpt supir utk 400K tu menarik...murah la kiranya..nanti blh la bg contact no kat kitorang... mmg ada plan lagi nak ke sana (thn dpn lak kot)... nanti sblm ke sana, kena tanya awak semula la..

yg pasal Kg Daun tu...kalau saja2 nak pi sana, jauh gak tu... kalau dari Tangkuban Perahu dah tak jauh... tu yg pegi hari yg sama... my advice, better pegi hari yg sama..nanti buang masa tau...sebab nak ke Tangkuban Perahu tupun dah almost 2hrs... pada saya kan, syok pegi sianglaa..kalau mlm nanti dah gelap, cam tak nampak la view2 yg segar tu....

eMMa@iKKa said...

ohhh hai..budak bujang ini anak omak bak kata org negori sembilan..apa mak suko..dio pun suko...
hehehehehe..:)tp..it is good that Hardy remember the character and movies..he have very good memory Hirda!!!

Linda Latip said...

hosh mmg kan hirda! amaze sgt aku nengok bebudak nih skrg bleh ingt atau address sume katun yg die ade..kekeke aku pn bru cite kt blog aku..ghazi mnat thomas dgn mikey mouse skrg..so die pelat lg berckp..bile mntak tgk cd tu kenmain la tahpape la signal yg kuar tu yg klaka..tp skrg dh pndi buke cd snirik..so sume wat snirik snyap2 tk mntk tlg aku hahha...agaknye ummeh slo sgt nk paham...

amcam haritu tgk cite monster vs alien..okla kan..tkde la klaka sgt takat teman anak ok la kot..o hepi belated bedey utk laki mu :)

As@Aza said...

memang budak2 sekarang ingatan depa tajam.....especially bab2 logo ni ;)......baguihlah hardy minat disney movie....haaa...tunggu apa lagi...bawaklah pi disneyland ;)

re: aku dah start toilet train afiq lama dah....tapi still tak berjaya fully free diapers lagi...sebabnyaaaa..time weekend saja aku tak bg afiq pakai diapers....time weekdays tok mie dia malas....so....pakai diapers lah jugak....anak aku konpius....kejap pakai...kejap tak pakai....so....selalu jugaklah aku buat keja extra....pasai dia terbabas :(

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hardy shah memang advance hirda..aku pun impress ngan dia..
sapa kata tengok tv tak bagus kan??..tengok hardy, memory dia memang power..
kalo ko hantar dia p school awal2 ni, lagi banyak dia tau kan..

mrs khairul said...

eiii..bijak2 si hardy nih.mi..budak2 mmg kuat daya ingatan kan hirda..maybe sbb diorg byk tgk TV..cam kanda even dia kat dapur dia bole tau 611 tgh tayang cerita apa...based on dia punya intro music tuh...conan lah, loopidoo lah..hagemaru sume dia hafal..

-Sharleenz- said...

so clever boy laa..
cute la sore hardy.. hehhee...