Nuffnang

Tuesday, June 23, 2009

we're back.......

1st of all Alhamdulillah, kami dh selamat pi & balik.
so far kami2 semua in a good health... selama 5 days 4 nights kat sana.
apa2 pun complete citer akan diupdate bila2 aku free nanti k?

niza & co join our family vacay this time. altho it's like last minute decisions but we made it. :)

what i can say it here... i'm sooo berpuas ati coz
~ dpt hotel room yg besar & ada bath tub. enjoy gila hardy. better than last yr punya hotel.
~ dpt pi tangkuban perahu
~ dpt pi mkn kat kg daun
~ dpt shopping baju2 ku lagi byk fr hardy..hehehe
~ dpt mkn ayam penyet & nasi timbel sepuas2 hati...
~ dpt massage 2x. thank god ada massage service yg leh dtg bilik.
~ dpt supir yg baik ati. terus merangkap baby sitter for hardy & kanda. LOL

but.... am sad coz
~ baju kids x byk choiceeeeee..... x mcm last yr. sian hardy. tapi aku beli gak apa yg aku tgk ok.



cute kan? ni time nk check in flight.

our father's day lunch @ kg daun. pergh..the place cun gila...

us @ tangkuban perahu.... serius x sejuk langsung.


to be continued with a complete stories......

14 comments:

Mimi said...

welcome back to Malaysia...bestnya dok sana 4 malam..sakan shopping and massage bagai..nnt bagi detail pasai hotel tu k (bila aku nak pi lah..ntah bila la agaknya,heheh)

baju kids x byk choice ka? alahai...takpa, u got a strong reasons to go there again!

♥Cik Puan♥ said...

wah dah balik yer hirda..tentu byk yg nenarik untuk di update

Sham Ummi Echa said...

welcome back dear..
poms cpt hapdet..mak x sbr nk tgk pic.. n jgn lupa up sket hasil2 rembatan ko tu.. aku ni nk pegi ntah bila tahun..tgk org jer la..

♥ i'me ♥ said...

amboi..bunyi cam seronok je..dah agak dah awak pi dgn niza... best sket ada geng ni kan... tak sabar nak baca citer in detail...hotel mana yg korang stay tu??? siap ada massage lagi..hari tu kitorang tak sempat langsung nak memanjakan diri..konon2 nak spa tapi takde masa... sebab waktu terlalu pack.. cepat2 hapdet yaa.... :D

Anonymous said...

dah balik ko hirda.. best.. best.. ni yg buat aku x sabar nak p ni.. xpe.. lg i week jer.. xlama dah.. heheheh... tp lagi best kalo p ngan kengkawan..
jgn lupa upload byk² gambo.. sure byk giler ko shopping kat sana...

eMMa@iKKa said...

sakan..kengkawan aku gie Bandung ramai-ramai..mesti best kan. Nie mesti rembat sakan utk raya nie..:)
Cepat lah upload nanti k!

☆ lieya latif ☆ said...

wah dah balik...cepat2 update...sure seronok korang berjimba kat sane kan....

Ciklinn said...

weiiii apasal aku tak tahu menahu pemergian korang kesana nie..... huhuhuhuhu...

ha cepat hapdett lagi...tak dpt gi tgok gambar pun aku tersa2 seperti berada disana..chewah...

Puan Iza said...

ooo korang pi bandung sama2 ek...sure best giler kan...mesti byk shopping sakan nie...jgn lupa update pics dgn hasil rembatan yo...nak jugak tgk :-)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko berdatingan ngan niza & co yerk...bestnyer lah hai...syok ler korang erk...xpe hirda...next2 time leh rembat lagi baju2 hardy...sure stock baju raya dah complete nie......

Unknown said...

ooo korang pi bandung sama2 ek...sure best giler kan...kalian mmg rapat lah....alhamdulilah lps ni turn as & co lak p sana ek bestnya dpt bercuti2 mesti byk shopping sakan nie...jgn lupa update pics

-Sharleenz- said...

tu arr gi reramai la meriah kan... best soping? mesti balik beranak-ranak beg..
cepat hapdet lagik... tak sesabo nk tgk gambo2 lagik...

eija28 said...

wah...bestnyer kak ida g bandung....niza @ co pun ada jugak...sweet jerk tgk pic kat tangkuban perahu....baju utk hardy x byk erk kat sana...nanti upload lg gambar ok....

mrs khairul said...

alahai cutenya gamba dua bradik tu dok atas troli..2 bradek ker??? hahahah..cute je hardy panggil aku & khai mama& daddy...5 hari kat sana aku rs mcm hardy tu anak sedara aku jek..nak kiss2 dia tp hardy sure takmo kan org kiss dia..

hirda..syukur kan kita sume sihat walafiat..aku terkejut ko masa dlm taxi balik umah tu dengo news school kena tutup..seram kan..hopefully wabak ni dpt lah di bendung...cikgu taska aqis dah inform awal2..KKM dh call sume taska kalo wabak tu makin melarat maybe taska pun akan dia rahkan tutup...