Nuffnang

Monday, May 5, 2014

Happy Bday to Meeeeee......

Aku up entry bday aku dululah yer. Entry GC nanti aku buat slow2. baru nak resize picture2 yg berlambak2 itu.

this year Shahnun ala2 nak buat surprise kat bini dia. Dia bgtau suruh siap je and kena ada kat "sana" by 11.30am. Wahhhh..... knowing him yg sgt2 lah rare nak buat benda2 camni kan? So, mak excited gak nak tau dia nak bwk pi celebrate kat mana. If nak candle light lunch, rsnya tak coz bwk the boys sekali.

So, pagi2 sabtu tu semua dh ready dlm kereta pkl 10am... terus shahnun bgtau nak pi mana. Aisey man... spoil tau... baru nak feeling2 surprise bila sampai kat destination.
Rupanya dia dh booked lunch buffet kat Atmosphere 360 kat Kl Tower. Alo2... so sweet of him.

Ni 2nd time aku sampai KL Tower. 1st time masa dia baru2 buka in 1998. Lepas convo Diploma aku. Pi beramai2 satu family.

on the way to KL, meh kita berselfie berjemaah dulu.
Monopod pink baru beli from MamaZana Baharum.
dia kan neighbor aku.... senang order je, esoknya dh ada dlm post box aku.
oh the boys now pose sgt over.
Now si dobot tu mengada tau, nak keluar pi jalan, aku dh mcm PA.. buka almari tunjuk satu2 baju. pastu yg mana dia suka baru dia nak pakai. Mcm today dia melalak nak pakai baju DL. So dgn abg2 dia kena ikut.


 pose dulu time nak collect ticket.
Shahnun beli sekali dgn package masuk Aquarium.

 sebab sampai awal, meh kita masuk aquarium dia dulu.
oklah tak besar sgt.




 tapi cantik2 ikan2 dia.

 dah keluar baru nak snap picture.
Dobot dok bersedeh coz nak belon jaws. Grrrr... budak ni kan. keluar dgn dia berpuluh ringgit habis beli toys and cekelat.
Abg dia kecik2 takde mcm ni.

 ok... jom pi mkn. Bday girl dah lapaq.


 last2 2 beradik ni paw mak derang beli bola berlampu2 tu.
sebijik rm10 ok!!
oh mahai2...

 kami dpt seat tepi window tu. 



 ni mengamuk coz dia tgk swimming pool kat building sebelah.
dahhh melalak nak mandi swimming pool pulak.
oh adik... sib baik mak ko good mood that day.
if not dh lama kena dera budak ni.

konon nk selfie berbackground KLCC, tapi terlindung. cheh...

 session kami 11.30am- 1.30pm.
11.30am... dia start berputar.
yg berputar tu area meja2 yg kita duduk tu. buffet area kat tgh2 tak berputar.
So, masa pi amik food, meja kami dekat lg dgn buffet, lepas habis amik food, aku tgk meja aku nun dh jauh.

 oklah food dia.
not bad. ada sushi.
for the 1st time Shahnun mkn sushi ok!!
syabas betey..

 budak tu mkn nasi beriani kosong je.

 ABC dia pun not bad.
alo2.. pandai korang pose anak2.
Aku time ni dh start nak pening. mana dgn meja dok berputar, dgn dok jerit suruh the boys jgn main jauh2 fr meja lagi. 


speechless tgk gaya pose bebudak jantan ni.
budak2 ni main kat tepi tu, pastu slowly kami bergerak, slow2 derang makin jauh. dahhh aku jerit suruh derang mai main dekat meja balik.

 some of the desserts.
terselit gak roti canai instant for hardy.


tiba2 derang pasang lagu happy bday and the waiter mai bwk brownies kat aku.
so sweet... 

 cantik handwriting dia.

mcm biasa. dimana ada kek, disitulah ada Dobot.
dia yg tukang blow candle tu jugak.


 by 1.15pm, kami sampai balik kat 1st point masa dia mula putar tadi.
meja kami facing KLCC.



 thats KLCC.

 budak ni over siap baring2 lagi kar cermin tu.


 last....family picture..

 dah kenyang, kami turun 1 level pi area observation deck.
rsnya view from restaurant tadi lagi cun from sini.
teropong tu FOC yer, aku ingat kena letak duit lagi.



ada pix menara2 kat dunia. menara Alor Star pun ada.
Pastu masuk kereta semua dh start zzzzz...
sib baik kami gerak awal coz lepas tu derang kata byk jln tutup coz Obama nak pi Parlimen.

Aku rs Shahnun beli ni from groupon. Sorang around RM88++.
if not lagi mahai from that.
For me... Oklah worth it dgn price, dgn scenery yg sgt2 cantik.
Food pun not bad. 

basically i had a great time. :)

3 comments:

ellynadyra said...

Happy bday hirda.
Yup kt groupon ada!

Anonymous said...

Happy Belated Birthday Hirda..aku lama dah x naik KL tower ni.Last masa mengandung Erfan kalau x silap.Teringin la nak try buffet kat atas tu juga nanti

onniesham said...

vavava... x perasan ada entry besday ni. ada ushar gak promo groupon ni tp rasa cam mahai... coz standard aku rm50 jer sorang jgn lebey!!! hahaha

lama giler x mkn kat revolving rest. ni.. dlu masa keje private merasa la dinner kt situ