Nuffnang

Sunday, May 31, 2009

Hepi bday daddy & niza!!!


date: 31st may 09
venue: s.pyramid

what a co-incident kan? hubby & niza punya bday both hari ni. :)
hepi..hepi & hepiiii bday Yang & niza!! Hope u had a wonderful time.
seperti biasa, activity kami tgk movie "Monsters vs Aliens" & makan.
niza 1st time bwk kanda & aqis tgk movie, Alhamdulillah, aqis tido je. kanda pun dok diam tgk movie. tapi nk dekat habis movie, baru semua buat perangai. hardy pun..dh start berdiri, turun kerusi bagai.
cute citer dia.... hehehe.

oklah layan the piccas...

aku dipaksa oleh hardy snap pic ni. sempat stop b4 masuk parking ni..LOL

apa2 bfast dulu... bday boy (boy ke??) with his son.

ni dh kuar movie, nk pi mkn. hardy br warm up nk bersocial dgn kanda.

tgk tu. budak2 ni siap leh perasan dua2 pakai sandal thomas. siap dok tunjuk2 lg.

ayat hardy "eh cama la...kanda punya cama cam ady shah". sah anak aku x terer pasai kaler lagi.

siap pegang tgn ok!! cute sgt! hardy controllll je time ni.

sian..anak dara ni sakit mata. tapi mama dia tetap bwk. mentang2 le bday dia.. hehehe

dua2 diam jap dpt sosej. pastu derang main, gaduh, baik balik, main, gaduh balik, baik balik. camtu le sampai nk balik. hehehe

ta daaaa... sila le share ye.. hehehe

tgk, sapa yg excited bila waiter2 tu dok nyanyi lagu hepi bday???

hubby control macho coz malu waiter2 tu nyanyi dgn sekuat ati. hahaha. tu sib baik binimu yg baik ati ni bgtau NO SPEECH ok?? kalu x, habis le hubby dgn niza siap kena panjat kerusi buat speech.

"hepi bday to uuuu"
us..

niza's.

all of us. b4 balik. Thanks niza & khai. hubby puji aqis baikkkk gila. aku agree. senang ko nk berjln kemana2...

balik hardy terus zzz dlm kereta. lega aku.
tapi ptg dia bgn demand nk porridge. malas aku nk masak, aku pi drive thru mcd dekat umah je. tgk2 happy meal dia free toy monsters vs aliens. selamatttt.... maknanya.... akan ada collection monsters vs aliens pulak pas ni kat umah.

11 comments:

♥Cik Puan♥ said...

hepy besday to hubby hirda & niza..syoknya p tgk wayang.

Puan Iza said...

Happy beday to hubby hirda & jugak niza...

ooo sama tarikh ek besday.....mesti sonok celebrate sesama kan :-).

Baiknya aqish tu...masuk panggung tak wat hal kan...siap tido lagi...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

happy besdat to u'r hubby hirda..
(utk niza nanti aku wish kat blog dia plak....he he he)

wah...seronok ler korang...
bersocial bersama2.....seronok ler hardy jumpa geng.....diaorg nie...seronok tgk budak dua org tu happy jer...he he he

ko dah tengok monster vs alien tu hirda? best arr...aku tunggu2 movie tu kuar ko...sekali, minggu nie...laki aku kena ulser sampai x leh makan, x leh cakap...so, kena tunggu dia baik dulu baru pergi nengok ler jawabnyer....

romantik gark ko erk...
siap ada singing song birthday utk daddy hardy lagi....

Mimi said...

Happy Birthday 2 all of u..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

wah..lawa crocs Hardy..(aku x dan lagi nak pi Mines..pasai kelmarin hubs balik dia ngantuk coz bangkit awai nak gi airport balik sini - takut jam punya pasai kt Bangkok, flight kul 10 am bertolak dr rumah pas subuh..huhu)..

eija28 said...

happy besday to hubby kak ida & niza...syoknyer korang g tgk movie....2 hero tu siap tunjuk crocs yerk.....siap ada nyanyi2 utk besday boy dengan besday girl.....boy dgn girl ke???

As@Aza said...

bestnyaaaa tgk korang bersosial bersama-sama :)...Happy Birthday to Daddy hardy & Niza :)....

sukeeerr tgk hardy & kanda berpegangan tangan tu ;)...itu time baiklah tuu kaaann??? hehehehe...

lagi satu komen suker aku...sukeeerr tgk jeans hardy...rugged nampak....hang beli mana? (dgn tanpa segan silu aku bertanya ;))

mrs khairul said...

yea..we had a great time kan..hehehe..bukan selalu dpt chance outdoor sama2 nih..balik umah kanda bising nak tgk gamba dia n hardy.."is umpe ady, auntie ida ngam uncle shah!!"

aku rs org belakang aku mest bengang coz aku asik dok turun naik tangga..dah si kanda tu buat hal ajak keluar plak..jenuh aku pujuk dia..at last aku kena duduk kat tangga..sng nak layan dia..

aniway happy birthday to shahnun..moga bahagia di samping anak & isteri tercinta..

Anonymous said...

Happy B'day to Shahnun... rupanyer sama b'day hubby ko n niza erk... sonok arrr outing skali... hmmm baik jer kanda ngan hardy shah... alahai aqish sakit mata erk... sian arrr dia....

Jasfyra said...

happy birthday to both of you...
bestla, leh sambut sama2/..meriah

Unknown said...

Happy Belated besday shahnun.. wah had a great time yer.. sanggup rushing balik dari kedah semata2 nak celeb dengan ister dan anak tercinta yer..

next time kita keluar berpoya2 together2 ok?

Sham Ummi Echa said...

hepi belated besday shahnun n niza.. wah besnya celebrate sama2
siap g tgk movie lg.. bes kan citer monster vs alien tu.. aku rasa cm nk tgk lg je..hahaha anak rilek jer mak yg hover..

oo ko bli thomas merah ek...aku igtkan cars.. cntik ar wrna merah.. aku suker...