Nuffnang

Sunday, January 23, 2011

i'm back...

altho letih x habis, but tetap nk bgtau yg "i'm back". :)

as usual, sneak peek pictures in spore

shopping perfume @ lucky plaza, orchard road. HEAVEN!!

my 1st experience eating murtabak zam2.


Universal Studio Singapore


had CHURROS!

Garrett popcorn.

to be continued....

6 comments:

Mimi said...

welcome baaack!

menarik tgk pix food...esp the garrets and churros...cepat2 update blog...x sabaq nak tau ceta...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

dah selamat sampai sini.. mesti penuh memori kat sana.. aku paling suka gambar kat USS tu la poms.. ishk bila la nak pi ni.. tak sabar nak pi jugak.. cepat2 cerita ok. esok citer part 1 tau

Emy Omar said...

wa..dah selamat sampai ye..tak sabar nak dengar cerita seterusnya..saya pun teringin nak ke USS tu..tapi bila la agaknya

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

welcome back dearr...

waaaaaa......heaven ler ko shoping perfume kan....boleh ganti balik sumer perfume ko yg dah almost kosong tu....

wei....paling excited tengok gambar ko anak beranak kat USS...kemain lagi shopping ngan peguin madagascar tu erk....sama plak tu pose ko ngan shahnun....bila mau pergiiii nieeeee!

Jasfyra said...

wah...syok gila..update lagi cita ek

onniesham said...

welcome back dear.

cntik ar pic ko kat USS tu. hapdet cpt tau. x sbr dah nih.

anyway.."thanks hirda"