Nuffnang

Friday, August 15, 2008

kena tagged lagi...

aku kena tagged by mimi-mama farhan & emily.

ni jawapan dia yee...

1) 5 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH.
~ anti lelaki. he he he.. aku rasa coz budak2 laki sekolah aku semua cam hampeh je time tu. suka cari pasal. + aku pulak president Pandu Puteri. laaagi la kan?
~ bwk basikal @ town jitra, guna sebelah tgn je. tgn lagi sebelah pegang air lengkong/cincau..sedap ooo...
~ bwk basikal laju cam pelesit... gangster jitra sungguh mama hang hardy oiii...
~ suka buli my sis.. he he he..sian cu mimi. start masuk uni. dh baik. ;)
~ selalu 'lari' time sukantara tiap2 thn. siap menyorok dlm toilet & classroom lg. pastu kalu kakak2 senior jumpa, kami dgn muka selamba mengaku dh lari 100m, 400m, baling cakera, etc. bukan aku sorang je. kami ber-3. he he he.. miss those time la.

2) 3 FAVOURITE SUBJECT ANDA... KENAPA???
~ math (sukaaaa...)
~ english.
~ sejarah.

3) 3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA.. KENAPA??
~ kimia - ni coz x suka ngan cikgu kimia masa form 4 & 5. eiii....
~ add math - keh keh keh..
~ prinsip acct. (semua subject2 ni cukup2 mkn je time SPM).

4) MENARIK PADA KAMU...??
~ ramah - thats why aku paling benci ckp dgn org yg tanya 10 ayat, dia jwb satu je. pastu diam. cam one way communication je.
~ suka gelak.

5) KAMU PALING SUKA.....??
~ shopping
~ makan. especially kalu ada rest y baru bukak.
~ jalan2.

6) ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA....????
~ family (ni termasuk hubby, hardy, parents & sedara-mara)
~ duit
~ hp
~ camera (paham2 je kan? he he he)
~ kereta (sedangkan nk amik hardy kat nursery ujung lrg pun aku naik keta tau. nampak sgt tahap kemalasan aku. keh keh keh)
~ berus & ubat gigi..
lastly
~ parfume.

7) SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR, SIAPA YANG ANDA HUBUNGI???
~ x de sapa2.

I'm going to tag - mimi-mommy najeeb. ..sila..sila..jgn malu2 k? he he he

3 comments:

Su Hana said...

kol aku len kali na sebelum tido..hahaha

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

ko anti lelaki ker...tak cayaaaaaaaaaaa..
keh..keh..
aku pun sejarah..score 1 lagi masa spm...

Unknown said...

Presiden Pandu Puteri??? cayalah.. aku memang tak suka masuk aktiviti lasak cam masuk pandu puteri, pengakap,.. aku ni memang pemalas.. heheh

oo gangters jitra nooo.. baru aku tau.. heheheh lawak tul part sebelah pegang air lengkong/cincau tu.. aku boleh bayangkan ler..