Nuffnang

Thursday, September 6, 2012

hazry shah's pre-bday dinner

date: 30 Aug 12
time: 9-10pm
venue: TGIF S.Parade
theme color: the boys/guy in orange + yours truly in fuchsia/purple (coz mak takde bj kaler oren)


a day before merdeka or bday si hazry/dobot/adik (ehh byk pulak nama panggilan ko). aku dok pikir, nak pi bday dinner tak ek? coz dh mcm routine if ada bday, WAJIB kena kuar dinner. so, sib baik le just nice, voucher yang aku menang masa contest FB TGIF Merdekarama dh sampai (entry is HERE) . so aku text Shahnun, ckp mlm ni kita kuar dinner kat TGIF for bday adik. Coz aku menang voucher ni pun sebab cerita deliver dia on merdeka last yr. so better aku use this voucher to celebrate his bday le kan?

nak buka surat tu the feeling mcm berdebar2. padahal dah tau dah apa yg menang. ko ingat ko menang kereta ke apa hirda???
*sengal. LOL

boleh gak guna kat Italiannies.

tunggu Shahnun kunci pintu rumah. adik muka confuse tgk abang.

sekali dalam kereta dia poo poo la pulakkkk...
adoila... dah satu hal aku pi toilet nk tukar. dah le toilet tu takde tempat for changing baby. so aku letak atas sink. sib baik sink tu ada area yg luas. tapi seksanya.. nk tukar diaper mamat ni.. tangan asyik nk pi kacau pili air je.
ni dh lepas bersih. sampai je terus terkam fries.

laaa.. apsal pix senget ni??
our appetizer. chic nachos. rm29.90.
selalu mkn rs sedap je. kali ni rs mcm biasa je.
sedap lagi nacho's kat Ben's.

cik puan hirda haruslah order spaghetti yg creamy2. ni menu baru.
Cajun shrimp & chicken pasta. RM29.90
tapi aku kan kureng skit nk mkn ayam ni. aku soh derang jgn letak ayam. nk udang je. pastu lebihkan cream sauce dia yer...
tu diaaa... leh terbayang tak kelemakan dia???
malam tu balik terus telan NR.

yang ni Shahnun order. Shahnun terbalik dengan aku. dia now suka makan ayam. jaga kesihatan.
BBQ chicken kot nama dia. price x salah aku dekat rm30 gak.

ni bday boy punya. FOC.
fish & fries.

abang punya. FOC gak.
chicken strips & fries.

abang suka gila mkn dgn honey mustard sos tu.

adik tangan penuh fries.

x yah le ajak budak tu pose. dia memang x layan if dpt food.

daddy melayan anakanda sulung makan.

now melayan anakanda no 2 pulak.
yer la.. mak kan busy snappo2 pix. at the same time update FB lg. hehehe

makan dik makannnnn

aku makan x habis pun. so tapau je la.

Shahnun bagus. licin pinggan dia.

adik tunjuk lampu.
*dagu cam botox pulak

ok.. baru nk start tgk camera.

isk bosanlah. dia busy nk kaler. tapi crayon kena pegang kat both hands.

the staffs sgt le friendly.
datang & dukung si adik, bwk pi celebrate bday meja lain.
yg si adik pun.. ok je bila strangers dukung.

FOC bday ice-cream for adik.

adik terkedu kejap bila the staffs nyanyi "happy bday" song.

since adik cam blur taktau nk buat apa dgn candle tu.
so, serahkanlah pada yg pakar.

nyum.. nyum

malam tu... pkl 12.30am baru dia tido.
isk isk isk...

so our total bill is RM115. Kami byr rm15 je. hehehe...

Happy 1st Birthday my merdeka baby... we love you!!


hugs & kisses,
mommy, daddy, abang.

1 comment:

onniesham said...

wahhhh byr 15 hinggit jerrr??? bes giler