Nuffnang

Wednesday, September 5, 2012

Raya 2012 - day 3 till 6


tu diaaa... terus compile day 3-6 terus.

day 3,
kami pi family reunion belah bapak aku kat kepala batas, penang. reunion ni buat kat dewan opposite umah maklang aku (kakak daddy).


on the way. hazry nk dok belakang dgn cu mimi. bagusss....
nampak tak socks sebelah dah tercabut??

cu mimi yg snap pix ni. hellooo.. aku soh snap sampai aku je. yang hang snap sampai masuk abg shahnun & hardy shah sekali tu apsal??
handbag bergelimpangan.

cu mimi snap pix memang fail.
oh btw, from left to right, my 1st sista, 3rd sista, 2nd sista, aku (sapa tak kenal aku tu saja le kan?), shahnun yg sibuk berFB le tu & anakanda sulung yg sibuk dgn ipad dia.

sistas.

malamnya....
shahnun keluar dgn kwn2 sekolah.
kami keluar pi mkn SR. balik jitra wajib aku mkn sini. mcm le kat kl takdekan?
oh dobot suka mkn kopok ubi tu je.

kami ber-4 je. kak aku no 3 pi tido Penang.

eh.. kita cam kembar kan adik?? muka sama2 lebaq!!

sib baik kami pi lepas maghrib. coz lepas tu memang full. orang pun dh muak mkn ketupat rendang le kot.

segala benda dia nk cungkil.

the next day. kami pi Jitra mall. coz aku nk bl stock DVD. ehhh murah korang.. satu rm5. 5 for rm20! cari jugak2 bagi cukup 5.
dobot mana pernah naik ride letak duit ni kan?
RM1 koranggg.. dh mcm KL pulak.

seperti biasa.. dobot muka memang x dak perasaan. abang yg over excited.

semua ride derang naik. sib baik ada 3 je. if ada sepuluh, aku rs sepuluh2 derang nak naik.

kita naik car tok abah coz cik wud hantar pi cat.

then... masa on the way balik bukit tangga...
for the 1st time.. dobot tgk Cow depan mata.
uihhh gila kagum dia. mulut non-stop.. "uh! uh!" sambil buat gaya nk penampar lembu2 tu.

ni pix on the way nk balik KL. dia dh boring aaa tu.

2 comments:

lieyalatif said...

hahahaah dobot oo dobot...tak penah kering gusi tgk gambar awak tau....leh aku bayangkan tahap rakus meleset die sampai stokin pun tanggai sebelah haahahaah....

wey ok la tu SR...kat tempat aku ade marrybrown ngan kfc jek hokey! situ le tempat lepak kalo lik kampung....yg terbaru ni ade cool blog lak...sedangkan kalo kat kl tak denye aku pandang cool blog kooo hahaahahah

onniesham said...

bestnya ada family gathering.. siap buat kt dewan.. sure ramai dtg. time2 raya ni la rasa sronok jmpa sedara mara coz hari lain.. ntah bila la nk jmpa kan. walaupon umah dkt.. setahun jmpa 3-4 kali je.

sure dobot kekaguman tgok cow.. hahaha. ada hati hang nk penampaq? skali dia kuar bunyik, harus meraung dobot