Nuffnang

Wednesday, September 19, 2012

mee udang banjir mak teh, kuala sepetang


halu2... (eh now kat skype ke, whatsapp ke, tu je mukadimah aku)

i'm backkk...
sorry for the long silence (long le sangattt. takat seminggu je pun).
mak busy for my sis's engagement. last minute nk buat on 16th Sept. sib baik le kami free weekend tu.
dah aku ada less than 4 days, nk prepare mineral water label, cari cupcakes, etc.

so, thari sabtu tu kami gerak balik jitra.
sejak incident balik raya hari tu, shahnun mcm dh fobia x mo travel mlm. sib baik le, adik angkat aku ikut kami balik. so dia le merangkap bibik aku dlm keta.. kami dok pass cupcakes & hazry je. if aku pegang hazry, dia pegang cupcakes. if aku pegang cupcakes, dia pegang hazry.

5 jam aku riba benda alah ni.

muka innocent je kan dobot tu?
ni baru 10 mins dlm kereta ni. jgn tertipu.

baru 10 mins sampai kg. tgk camna berlemoih baju dia. mkn cekelat habis!!

special request fr org yg nk bertunang.
theme kaler pink + green.

citer pasal majlis bertunang tu aku citer in other entry....
now mai aku sambung citer pasai kami mkn mee udang yg femes kat kuala sepetang tu.

kami balik kl hari selasa, senang semua org kerja, hway pun x jammed.
lepas je Juru, shahnun ajak aku singgah mkn mee udang. cara ajak mcm le tau kat mana kan??
terus aku whatsapp sham, soh dia google jap. sham bgtau yg femes, mee udang banjir mak teh.

zasss... cr dlm gps. jumpa okeh!! terus kami lencong masuk taiping. time tu jugak le hazry baru nk tido.


memang senang nk cr kedai mak teh ni. dh nama dia bukan PH or cuti sekolah kan? ada le 1 meja je ada org. yg lain kosong je.

abang muka br bgn tido.

tunggu food. see? takde org kan? heaven!!
aku muka x semenggah. tak make up pun.
setakat nk balik KL je pun kan.

mee udang aku. rm6. ada 8 ekor udang dlm tu.
serous sedap coz dia guna udang laut. bukan udang bela.

shahnun order mee goreng udang. sama gak rm6.

udang dia besar2 gak. aku rs yg paling kecik, yg aku letak dlm pinggan tu. yg lain semua besar fr that.

adik dh bgn. sib baik dia ok.. coz tv tgh pasang citer boboiboy.

finally..berjaya gak kami sampai sana. selama ni dok tgk fr majalah 3 & jjcm je kan?
dec nanti nk balik for kenduri kawin pulak. kompem kami singgah lg. yeay!!

4 comments:

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

poms, nanti ko try makan kat Mak Jah Kuala Sepetang kat Wangsa Walk, pastu ko try compare sama tak dengan kat situ. sebab kat W.Walk tu not bad gak rasa dia.. udang pun besar2..

ellynadyra said...

tak pernah makan lagi sebab not so into mee udang hehehehehhehehe

wanie said...

sedapnye mee udang..wanie pernah try mee udang mak jah kat kuala sepetang tu

onniesham said...

serius mak trliurrrrrr