Nuffnang

Friday, September 28, 2012

Hazry's 1st haircut @ salon...


ehh camna aku leh lupa nk hapdet detik penting anakanda dobot yg "tak-reti-nak-duduk-diam-waima-seminit" itu???

ni after hazry's 1 year jab on 8th Sept 12.

This time jab kat lengan. time ni leh dgr suara dia mcm siren. from slow terus high pitch menjerit.


ok done! ehhh. tak puas hati gak. marah coz shahnun peluk dia kuat2 kan? dia hentak2 kaki. tanda protest!!

kuar from clinic aku ajak shahnun pi gunting rambut kat salon amoi.
eh kalau salon je terus chop amoi. ingat salon melayu takde ke?
tapi dh nama dia area bandar sunway tu, ada ke kedai melayu??? cuba bgtau sikit??

kuar je fr clinic, nampak salon ni kat deret kedai seberang jalan.
zassss... masuk. ckp nk gunting rambut this boy.
aku dh plan nk duduk riba & peluk hazry.

sekali amoi tu soh letak hazry atas lapik papan tu.
& elok je budak ni dok diam.
ehhhh ini sudah bagussss...
tapi kami tak berani nk cabut puting tu.
takut tertrigger kebuasan dia balik.

muka cam pasrah je kan? puting sampai senget2. aku takut rambut melekat kat puting tu je.

semua orang dalam kedai tu tengok dia.
pastu dgn shahnun dok snap-snap pix lagi.
terus rasa anak aku mcm retis!!

ni dh siap trim depan.
x leh tinggi2 sgt. satgi jadi mcm abu bakar elah pulak.

trim tepi pulak...

the final result!
on the way to open house.


eh potong rambut dia murah rupanya. RM5 je.

aku ingat dh nama dia salon, mesti min belas2 ringgit.

before balik amoi tu pesan "nanti nak potong rambut datang sini lagi aaaa". yer la amoi. nanti kami dtg lagi yerrr... doa le byk2 budak ni behave mcm hari ni gak.

2 comments:

ellynadyra said...

fesyen rambut ke depan....hehehehe seb bek anak aku cool aje time potong rambut!

onniesham said...

eh murahnya.. aku penah suh trim don je rmbut e ha dah rm8., cisss

good boy la dobot.. mntang2 amoi yg gunting, behave je yer... cuba mamak yg gunting?