Nuffnang

Friday, November 12, 2010

mega mix crunch...

sapa dah try??? cik puan hirda dah tadi. dh nama opis sebelah wisma KFC kan, so cepat je la aku sampai.
seperti biasa lunch haruslah mkn nasi. so aku amik set jom jimat nasi. ayam aku pilih mega mix crunch.
rasanya dia ok la... x byk beza pun dgn ori & spicy. x ke deria rasa aku dh something wrong somewhere?? uih scaryyy....


mega mix crunch. lain skit fr ori & spicy.


my dessert. egg tart. only available kat selected KFC.


my lunch. siap sup lagi tu.

5 comments:

Puan Iza said...

baru je rancang nak try mega mix crunch nie.....sedap ek....esok boleh try nie....

Sham Ummi Echa said...

aku pon dah try ari sabtu ari tu. hmm rasa cam biasa je. x tau la kan.. sbb mak dah x lalu sgt nk mkn kfc ni. echa yg sebok tu yg pegi tu

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

aku blom try lagi.. tp aku rasa tekak aku dah immune dengan spicy.. so kalau ada apa2 yang baru pun, tekak aku cam tak leh terima, still nak spicy jugak

nanti kene try gak la, mana tau mmg sedapkan?

As@Aza said...

nampak macam sedap....harus afiq suka coz dia suka sangat segala makanan yang crunchy ni semua ;)...kalau makan kfc yang spicy dia pilih coz banyak kerak2 tuu ;)

Mimi said...

mega mix crunch...menarik ni..bole la try nnt...aku baru tau kt kfc ada egg tart..peghak sungguh la aku ni..