Nuffnang

Tuesday, November 27, 2012

Apptivity for ipad - Batman


Finally....
Apptivity toys ni sampai gak kat mesia.
Hardy sejak last year dh dwload apptivity for Cars 2. Melilau le kami pi cari Lightning Mcqueen kat TRU.. Tapi semua x tau apa apptivity tu.
Dia ada jual kat TRU kat US je.


Check dlm ebay. Tu diaaa... Sebijik lightning mcqueen rm80. Ok kensel.

Last month nampak ni kat groupon tapi hotwheels. Rm15 je. Murah kan?
So kami beli and maybe sampai by this week.



Semlm tgk catalogue TRU ada offer apptivity for batman. Wahhh ini sudah bagus.

So kak aku beli kat hardy as present. Tgk camna function dia. Serius jakun kejap.
Cute je kita leh tekan2 button kat batman bg dia tembak. Pusing2 bg dia tumbuk.

Aku rasa mcm aku yg nak main lebih!!



Budak ni dpt game. tak makan pun dia takpe.



nak tau camna nak main.
tgk je la video ni.
makin canggih toys kids nowadays.
aku x leh imagine camna le rupa toys zaman cucu2 aku.
cucu??? gila advance pikir nihh!!


4 comments:

lieyalatif said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ternganga aku kagum...ni ala2 canggih mcm furby ngan ipad la ni kan poms....

kelasssssss.....mmg makin canggihkan....tingat aku dulu main pun korek2 pasir...tak pun set menan masak2 biase2 tu...cume best sikit sbb aku kecik2 merase la jugak main barbie hehehehe

onniesham said...

wahhh dah ada dua la toys apptivity ni.. x sbr aku nak terai yg hotwheels tu.. msti trserlah kejakunannya

Anonymous said...

Salam tuan,

Nak tanya ni, Toy R Us yang mana ada jual mainan ini? Semalam pergi TRU kat Midvalley, tak ada pun.. Hu hU..
Mohon bantuan yer tuan.. E-mel saya h_faizal@dbp.gov.my

Anonymous said...

Hey! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a
few months of hard work due to no backup. Do you
have any methods to stop hackers?

Here is my blog ... Batman Games Online