Nuffnang

Tuesday, November 13, 2012

H&M, Setia City Mall...


isnin aku cuti, nak settlekan few things termasuk pi sekolah hardy nanti.
orang lain yg nk raya, kami yg over bercuti pulak kan?
so kerja semua settled around noon.

balik umah dok golek2 tak tau nk pi mana.
tgk list movie kat space u8. semua x menarik.
so, terus teringat kami x pernah lagi sampai setia city mall.
nak2 pulak H&M dh buka kat situ kan?
ditambah pulak dgn ayat2 lieya last week dok heran apsal aku x sampai2 lg H&M kat lot 10 tu.
bukan ke dekat dgn opis??

ehhh tidakkah ko tahu lieyaaa?? mak ni puteri lilin. malas nk jln sampai area lot 10 tu.
pavi for me dh cukup jauh dah tu. harharhar.

actually heran gak aku.. apa yg bagus sgt H&M ni.
aku rs hardy ada le 2-3 helai baju H&M kak aku blkan.
masa pi spore dulu H&M dia x buka lg. so memang le mak x pernah masuk kan?
oleh itu... meh la kita pi jengok tgk. apa yg buat org KL ni berduyun2 tolak menolak masa H&M mula2 buka kat lot10 dulu.

terus rs "bestnyaaa rumah kat s.alam. now byk shopping mall dh strt buka".
if not... balik2 pyramid.. OU... pyramid..OU.

love this cute escalator.

before apa2. meh la isi perut dulu yer. semua x lunch lg.
hardy nk kfc.

byk gak abg makan.

budak ni x yah la cakap.
dia now.. bwk naik kereta, naik stroller, makan.. dia dh cukup happy!

masuk2 H&M..
hardy try ni.
ehhh... ko biar betul abangggg...
earmuffs pink tuuu...

korang ingat anak laki x membantu??
oh no no no!! yg budak ni sgt membantu.
siap bg komen yg mana cun. yg mana tak.
tapi ayat laser dia "apa gemuk sgt ni mommy???"
sadap uuu!! aku halau kuar kangggg....
this is 1st baju aku try.
oh sgt le citarasa hirda ibrahim kan?? stripes!!!
hardy kata CUN!!
ok.. kita beli ni k?

ni 2nd aku try. same color dgn yg tadi.
tapi hardy kata aku nampak gemuk pakai ni.
ok.. tetttt REJECT!!

ni 3rd aku try.
ala2 cardigan gak.
hardy kata "ni cantik mommyyyy"
cantik yer?? ok nak.. kita amik ni gak!!

sekali... dia tarik aku pi area kids.
sudahhhh siap pilih nk tee ni.
"pls mommy..plssss.. abang nak yg ni. mommy baikkkk"
ko x cair anak ckp camtu???
ok anak.. how much?? rm39.90 je? (je???).
oklah amiklah, sib baik mood mak ko marbeles today.
siap demand nk try kat fitting room jugakkkkk...
aku layankan je la.

sekali tgh queue ternampak shawl kait2 ni.
dah le aku tgh cari nk pakai for annual dinner nanti.
ok.. this one KIV dulu yer.
nanti2 kita dtg lain.

wahhh.. gila nk tunjuk jugak beg plastik H&M tu.
hahaha. H&M je pun hirda oiii... bukan Chanel!!!


basically... aku sgt suka baju2 kat H&M.
price dia pun reasonable sgt2.
rsnya price dia sama or murah lg fr padini.
ok sgt le kan??

oh lupa nk ckp... coz maybe aku pi time weekdays. so org x ramai & nk pilih baju & nk pi fitting room pun org x ramai. sgt heaven!!!

3 comments:

onniesham said...

vavava ni ai jeles nih.. ko dh smpai h&m. price dia reasonable yeh.. ok nk g terjah gakkkk

ellynadyra said...

mana2 org dok cite kedai ni, aku pun tahap jakun ni x sampai 2 lg

Unknown said...

bagus hardy
leh jadi kawan shopping mommy nie...
jangan disangka anak lelaki tak membantu yerk....bagus bagus....