Nuffnang

Saturday, November 17, 2012

Ben10 LIVE - Time Machine Show

Date: 11 Nov 12
time: 8pm-10pm
venue: Wisma MCA

Ingat tak entry NI? Thanks yer Astro Circle coz bg 4 tix free. seronok si hardy. dah ada extra 1, aku ajak anak kak aku sekali pi.

actually pagi tu aku dpt invitation from nuffnang for Samsung- Chelsea Youth Training. tanya hardy dia nk pi ke x? sekali dia x mau. dia lg exicted nk pi tgk Ben-10. Sian shahnun, bapak dh excited nk tgk anak training bola. hahaha.

nak buat camna Yang, anakanda sulung byk mengikut gene bini u. malas nk berpeluh2 ni.

dah sampaiii... dua2 baru bangun tido. moody je.
haa tu al kat umah korang melompat main x reti2 nk tido!!

aku paksa derang pose atas stage.
haimy malu2 nk pose. anak aku seperti biasa... sgt mengikut mak dia le kan.
kompem x malu punyalah!!


ada gak derang juai merchandise ni.

beli pack apa ntah rm25. dapat snap pix dgn Ben. aku tanya the boys, nak tak. dua2 takmau.

dalam dewan tu ada Cartoon Network buat apa ntah.
aku pening coz bising sgt speaker dia.

beli popcorn for them.

uihhh apsal membesar bagai johan mak ko ni hardy???

dekat le gak fr stage compare dgn show DOI kan?

man in pink!!
actually baju tu for akad nikah kak aku nanti bulan depan.
x sabar2 nak pakai.

popcorn cenonet ni rm15 sebekas.
sedap lg popcorn kat movie tu.
show x start lagi. dh licin bebudak tu mkn.

ok..diam2 semua, dh nk start.

nampak tak betapa boringnya bebudak tu tunggu show start.

tu Ben & cousin dia Gwen.

sekali ada pulak Ben yg dtg 5 thn from future.

orang jahat HIGHBREED.

Ben dah tukar jadi SWAMPFIRE. lawan dgn VILGAX.

actually ada le 3-4 chars yg muar lagi. tapi tak buleh snap pix dah.
ada orang jaga. sound sapa2 yg snap pix.
ehhh... snap pix je pun! tu pun x de flash. bukan amik video! kerek gila.

kat Disneyland relaxxxx je derang snap pix siap berflash2 lagi time show Golden Mickey.
padahal before show start dh siap announce no video no Flash camera.
aku kan mendengar kata.. so aku snap pix without flash! baik kan?


siap ada break 20 mins.

ok sambung balik.
aku curi2 snap.
serious aku x paham apa yg best sgt ben10 yg bebudak suka sgt ni?
adakah kami too old for this?
hahahha

dah habis show.
jom le balik. semua dh lapaq.

singgah burger king.
makan!


lepas kuar show tu ada reporter mana ntah interview kami satu family. tanya pasai show, bla bla bla.
kot2 sapa2 tertengok interview session tu dlm channel Cartoon Network tu. korang tgk le camna jawapan aku bg. English ntah betul grammar ke tak. tapi tetap speakinggggg.... habis tu dh org tanya in English kan? x kan nk jawab BM kot? oh cannot.. cannot drop my waterface. LOL

Thanks Astro for the free tix. the boys enjoy but the makpak dh nguap2 ngantuk. kejap2 tgk jam. kejap2 tgk jam.

2 comments:

ellynadyra said...

aku pun xtau pe best ben 10 ni, sure ngantuk kalau pi!

onniesham said...

bdk laki minat la kot ben10... tahap2 kita ni x lalu nk layan. menguap sakan ler ko yer mnunggu abis show