Nuffnang

Thursday, November 1, 2012

Migraine...

hari ni aku MC. pagi2 bgn subuh kepala berdenyut. dangggg....
sambung tido balik.

eh b4 tu sempat ws boss aku kat spore and team aku. settled!!
ok.. buleh tido dgn aman balik.

dah nampak aku tak kerja. hardy pun join sekali tak pi skool.

dah lama aku tak migraine tau. dulu sejak zaman study memang la hari2 migraine. telan ubat migraine dh mcm telan tictac.

sampai le aku kawin. pregnant. deliverkan hardy. lepas bersalin mcm magic pulak. memang terus takde migraine. aku dok wonder. sebab darah kotor byk keluar ke time deliver dulu? or urat penyebab migraine dh putus??

then... 5 thn lepas tu. pregnant balik. deliver. dh start ada migraine balik. heran bin ajaib.
urat sumbat ke apa ni???

doc kata aku maybe stress kerja. or stress in my personal life. or stress apa2 je la.
hmmmm.... jap nk pikir. kerja aku stress ke?? rsnya so far takdelah. kerja apa yg x stress kan? if tanya bibik pun sure ada gak stressnya menjaga budak dobot tu kan?

doc kata if x baik gak. dia will buat surat pi x-ray otak. eh terus berderau darah. dear migraine. pls go away...

oh.. now i remember time aku preggykan hazry. kan aku stress dgn client aku. the one and only client yg berjaya buat aku menangis coz geram sgt.

is it kesan2 sampingan stress dulu tu? altho the client no longer around. but the effect tu still ada.....
uihhhh scaryyyyyy.... dh rs mcm horror movie pulak.

to mengde-stresskan diri... pi la layan benda yg cute yg boleh put a smile on ur face. like..

THIS!!

4 comments:

Jasfyra said...

kesiannya..hubby aku pun selalu migrain..baru2 ni p cek doc, doc ckp migrain dia tahap tinggi sket..vertigo namanya. dia jenis kalo kena tu dunia terus berpusing..kesian tgk..huhu.harap2 ko xla ye..get well soon

lieyalatif said...

eh ko ade migrane ke beb...aku tak tau pun...uihh boleh aku bygkan sakitnye kalo menangkap kat kepale....ko bawak2 rehat key...soh dobot tangan pejal urut pale ko...

ellynadyra said...

Aku biasa telan ponston aje!

onniesham said...

siannya ko poms. hope nothing serious. get well soon k.