Nuffnang

Monday, April 22, 2013

Android Apps

Lupa aku nk update some of android's app yg aku dwload before aku pi Bandung & London that day.

paling aku guna yg App "London" tu.
dia tunjuk map London subway.
Yg Apps2 lain tu aku tgk2 camtu je. x guna pun.

kita buleh check kita from mana nk ke mana.
mcm dlm app ni, aku fr Lancaster Gate Station (station depan apartment kami), kami nk pi Oxford Street. dia under same RED lane. kiranya takyah turun2 mana station and tukar train.
King Cross/St Pancras Station tu kat lane light blue.
So, if nk pi sana, just turun kat station Oxford Circus & tukar naik train Light Blue lane pulak.
Senang kan? x yah sibuk nk pegang2 pamphlet. Dwload ni siap2 dlm handphone.

kecoh nk screenshot lock screen phone masa mula2 sampai London.
hahahah.. nk tunjuk the temperature and location.
simpan buat kenangan.

ni lock screen aku masa kat Bandung.


nampak tak 3 icons kat atas tu?
tu apps countdown - Days Left app.
it will countdown apa2 jelah yg korang enter.
mcm pix atas, lg 1 day to bandung & 14 days to london.
ni kat home screen aku.
pix home screen x agak2. Sleeping beauty castle kat Disneyland.
hehehe...
tiap kali nk guna hp, nampak countdown date ni. 
hati berbunga2 gumbira. pastu nk kerja pun x de mood coz holiday mood kan?



this is my latest home screen.
semak weihh dgn countdown saja2.
mana taknya dgn trip next yr pun dh masuk sekali.
muhahaha


semua apps ni FOC je. pi lah dwload k?

4 comments:

lieyalatif said...

Rajin ko godek2 donlod beb...n ko rajin buat countdown kan....aku ni mmg pemalas....donlod tuk period kite tu pun kejap2 aku tanda....kejap2 aku lupe....hohoho....

Tp betul kate ko...tu kenangan tu semua tu......cantik plak bile ko dah printskrin camtu....

ellynadyra said...

Byknya trip hohoho

Anonymous said...

Ok jealous dgn lastest home screen tu muahahha..aku pun nak download gak le yg count down tu ha hihihi

onniesham said...

hang mmg rajin donlod. yg countdown tu aku suker sgt.. sng nak plan.