Nuffnang

Monday, April 13, 2009

A.D's 3rd bday bash...

Hepi 3rd bday AD!!...

Date: 11th april 2009
Time: 3-5pm
Venue: A.D’s….
Theme color: ORANGE!!


Yeah… musim berbesday party dh bermula…..
Kami sampai b4 4pm. Sorry le kengkawan, jammed area kinrara. Ujan lebat. Tu x temasuk time taken nk cr parking, etc…

Suka aku umah ati.. modern & simple.
It’s a small bash but..meriah.. actualy meriah dgn sore2 kami je.. LOL..kan mimi, lieya, as & niza? Kan? Kan?
Paling cute… emily nyanyi hepi bday song non-stop. Heheheh…sooo cute!!

Yg penting bday boy sgt le mesra…. Aku dikiss & dihug berkali2….

to ati & hubby, thanks for inviting us.
hardy x join cake cutting session coz bagussss je dok zzzz dlm bilik AD. sian dia. Jaga2 je, terus lapar. mkn roti cicah chic soup. Anakku tekak omputih skit hari tu. cake pun dia x mo. tapi sian bila dia tanya “mama, aner epi bday to u??”. dia nk tgk AD ptg bday cake le tu….
next time k hardy. kita pi bash maryam & auni pulak. next time, sila jgn tido!!


aku pun dh mcm lieya, snap pic anak b4 kuar umah. hardy nk jugak2 pose dgn bekas buzz lightyear tu. konon macho habis aa tu. LOL
bedak nk letak sendiri. ni le hasilnya.

AD minat elmo..

as & aqeel....

niza dlm cubaan2 snap pic aqish..

ni le budak yg non-stop nyanyi tu.. hehehe

lieya & kiddos. mija aku tgk cam hardy. kalu depan strangers, diammm je.

hehehe..bday boy dok pose..

beri laluan, lieya pun tlg nyalakan lilin yg byk tu. sampai cair2 x blow2 pun lagi. ;)

hepi bday to AD.... tuan umah pakai RED.

kiri-kanan anak dara apit..

anak 2 sapa ni?? ;)

org lain semua dok berhepi bday, anak aku dok zzzz atas katil AD.

ni nama dia,pose senget kekanan..LOL

ni pose ntah apa2. tgk niza tu, baikkkk je rupa dia pose. ayu2 gitu..LOL

balik kami singgah tesco puchong. budak ni dpt game, jgn harap nk pi mana2 dah.

14 comments:

Mimi said...

Sian kt Hardy x dpt tgk epi bday to u. Takpe..nnt ada lagi birthday bash yg lain bakal menjelang..

sedap pulak aku tgk Hardy makan sup ayam tu..

aku dok ingat depa buat pool party...x jadi ka? or aku yg terconfuse?

B'day boy nampak da besar kan..mesra lak tu..

Unknown said...

ooo haritu kau makan dengan senang lenang kan.. tak de sapa nak ganggu.. sok la.. tapi memang best la haritu sebab a.d tak kedekut mainan.. so budak2 semua dok ralit main.. boleh makan dengan aman jugak..

hahah aku suka posing yang semua buat tangan peace tu.. mengedikkss sungguh cam masing2 tu anak dara .. anak2 semua ntah mana2 ntah..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

hah...kan cantek gitu....lain blog lain posingnye....keh keh keh tapi tak tahan tgk niza posing....posing sopan giler...kiter jek poyo2 ha a ha ha ha...as lain laa kene pegang anak...keh keh keh cian ko as....

hah, aku mmg hirda, perkara wajib sebelum kuar umah kene posing dulu, kalo posing satu family kat umah org dah tak syok dah kehkeh keh keh

laa yeke, hardy bangun terus tanye besdei ....ala ciannye montel sorang nie....tu ar, kite dok berjoli kat luar die tgh syok tdo ...he he he..cian hardy...takpe2 tempat sue nanti make sure bateri dah recharge dulu awal2 he he he....

sedap betul tgk hardy tdo atas katil AD...katil AD cun kan....betul kate ko hirda, umah ati ni simple n modern...mmg cun...

ooo ko tak aci, amik pic anak aku ajek dok depan kek....ade lagi sorang anak dare yg excited...si emily tuh he he he tapi yg pasti mmg dieorg 3 org yg over ngadap kek...

re : aku tau pasal stay no 016 tu tapi line celcom...tapi aku tak mo laaa....dengar2 amik mase nak dekat 2 minggu nak convert, lagi pun nak cari nombor ong sikit laaa kehkeh keh ape2 hal aku sms no baru okey....selewat2nye rabu kot....

Sham Ummi Echa said...

hepi besday AD

ok ler tu hirda..hardy tgh tido.. sakan ler ko berjoli(bak kata lieya) ngan kwn2.. masa bash nana ari tu.. ko lak x menang tgn melayan hardy yg tgh demam.. tp cian la plak hardy.. x dpt nengok beday to u.. nx time la hardy k..

yer ar.. niza posing ayu la.. korang yg senget kanan la..senget kiri la..hahahha.. alahai rugi nyer aku x pegi.. aku blk kg la..

Su Hana said...

hehehe hardy tido....sama kes mcm maryam masa besday nana la ek.. x sabar nak jumpa korang suma..yiehaaaaaaaaaa

Puan Iza said...

ala....cian hardy tak dpt tgk beday to you ek? len kali jgn tido yea, kan dh terlepas :-).

A'ah la hirda, niza tu pose ayu nya.....control ayu lah tu hehehehe

Anonymous said...

hirda... aku jeles ngan ko... ko leh senang lenang mkn... hardy tido... aku lak... kena jaga 2 anak aku... laki aku ntah kemana pegi... abis program nak bergosip².. heheheeh
Mujur Aqeel x meragam sgt...Adriana pun baik... ya la.. tul ckp ko... aku suka gilos tgk deco umah Ati tuh... simple jerk... geram wei.... water features dia best arr... ditambah lak ngan wallpaper dia.... simple la... geram ...
tul kata lieya aku sorang jer yg terhegeh² pegang anak... geram aku... x leh posing sakan....
mia, mija & emily... sempoi jerk... siap duk dekat depan tuh nak tolong blow.... heheheheh

As@Aza said...

alahai sian hardy terlepas "beday to you" ;)....tak peerr hardy....berderet lagi birthday bash menanti :).....

waaahh...ganaaaazzz betui hang pose buat peace tu hirdaa oooiiii ;) compare to niza yang ayuuu...hahahahaha....

aku dok tunggu2 entri ni...sekali lg x dpt join the party....sungguh hubbyku tak sporting :(...kena blk kg dia daaa weekend baru ni :(....

mrs khairul said...

ala..ko explotasi gambo aku eh..malu seh..control ayu? uweksss....camner lah aku ble posing gitu..cam ngada2 pun ye gak..hahaha...nasib aqis xbuat prangai ble aku berposing2..yg klako tuh ble kita lupa tuan rumah..hehe..

aku pun minat giler dgn deco umah atie..kalo lah byk duit rs cam nk beli kondo camtu jek..sng kn kms pun sikit jek..aku tang mop lantai plg mls!

hardy tido nyenyak betul ek..org bising2 pun dia xbgn..kalo kanda xde maknanya kalo tido dlm car bila stop jek sure dia sedar..

Jasfyra said...

ala cian hardy tido masa org tiup lilin..tp xpe lah,dari dia ngamuk nk tido kan...psst, hirda hang makin selim plak aku tgk.jeles nih

Ciklinn said...

ermm sgt comell budak baju orenn itu...

hahhahaha leh lak dia titun yerk....tapi ok lah tu leh kau berparty kalu idak.."nak balik...." hahhahah tingat aku sore dia ajak balik tu

Jue ~ mama DnD said...

camna hero leh tido waktu kemincak acara nie....??? geram jer tgk hardy tdo... biarlah dia tdo kan hirda dr dia moody lg poning...

danish pun kalo p tesco puchong mesti nak main kat situ... kdg tu kami mkn kat food court tu.. dia duk menebeng kat luar kwsn game tu.. sbb kami x bg masuk..coz x nampak dia.. kang kena lari dik org ker..kalo dia tgk dr luar leh pantau lg..kesian anak aku...lbh baik kesiankan dr hilang...huhu...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hirda, aku nampak hardy ni dah makin tembam yer..dah berapa kilo ni??
kelako lah hardy boy leh tido masa hepi beday to you tu...kalo tak mesti gamatt..

ILA said...

laaa..patut la aku tgk kat blog2 org lain...x nampak HARDY...bila terjah blog hang baru aku tau yg HARDY tido time cake cutting nih...alahai shian dia bila bangun2 dok tanya...x pe2 nanti kat bday bash maryam & auni jgn tido ye...