Nuffnang

Friday, April 10, 2009

tagged - blog

kena tag dari zuera & mimi

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Luv of my life - saja suka2 coz semua cerita dlm ni related to the people that i luv.

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://myhardyboy.blogspot.com
actually blog ni aku saja create since early 2008, time tu FP tgh HOT la. tgk2 mid 2008 semua org dh makin bertukar guna blog pulak coz FP makin lemsss....
why MYHARDYBOY? nama my one & only son. sama kes mcm mimi, coz time blog ni dicreate. anak baru sorang.

3)Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
more to my personal feeling, family. senang citer mcm diari la. x semua tau about my blog. only kawan2 cyber je yg tau. family semua tau about my FP je. & i want it to be that way....

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
NEVER...

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
zuera ~ dia pun mcm aku. blog dia ada citer pasal diri sendiri, family & friends. tapi byk pasal anak2 daranya itu (cam aku gak..heheh)
mimi ~ cik puan sorang ni pun lebih kurang aku gak. tapi dia kaki jalan. so leh dpt byk info fr her blog. LOL

6)Next 10 person to tag.
U..

AWARD.... mintak mahap kengkawan aku tgh MALAS max sgt... tapi makacih for the awards given.. really appeciate it. :)

10 comments:

Unknown said...

oo no wonder la kau still update fp.. rupanya family & hubby kau tengok fp kau.. ialah boleh dorang tengok perkembangan hardykan.. bijak kau ek.. kat blog cam diary la kan. tak semua orang tau..

aku pun tak pernah beritau family aku pasal blog.. rumah mak + adik2 aku kat kampung mana ada internetkan. hehehe.. tu pasal mak aku selalu pelik apasal aku suka snappy2 gambar.. dia tak tau, aku snap2 tu semua nak cerita dalam blog. hehehe

Su Hana said...

hehehe nak bgtau daddy hardylah..hahahaha gurau jek..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ko update lagi fp yerk hirda
aku update tu update gark...sebulan sekali jer..keh keh keh

Sham Ummi Echa said...

rajin ko hapdet dua2 yer.. aku pon hajat dihati cam2 gak.. tp x dapek la.. x smpat ko.. lg pon FP salu lembs nak mati.. blog laju jer.. tu yg rajin sket nk hapdet..

aku pon da kena tag ngan mimi nih.. mood mari nnti baru nk wat.. aku pon dilanda kemalasan yg amats nih..

☆ lieya latif ☆ said...

ko bukan seorg yg kacang lupe kan kulit....cam aku ni, pindah blog ..FP tu terus aku anak tirikan keh kih kih...tu ar sape suruh FP tu lems sangat....he he he

Anonymous said...

uih... jawab tag erk hirda...
hmm ko bagus arrr... hapdet blog n fp sbb family nak tgk.. sama la cam aku.. heheheh... akak ipar aku yg duk Aussie tuh nak tau perekmbangan anak sedara dia...

Jasfyra said...

oo.camtu ceritanya..barulah kite tau :)

Mimi said...

tu la..aku tgk FP hang masih lagi diupdate..aku FP da tutup...malas...dulu2 bila update je jadi error..last2 tutup..blog gak yg senang nk upload

Puan Iza said...

ooo hubby ko tak bacalah kiranya blog ko ni ek...aku lak, laki aku tau aku buat blog tp aku tak kasi kat dia url blog...tapi ada satu hari tu aku nampak dia buka blog aku....heran gak mana dia dpt url tu.....:-)tapi aku tak heran lah sbb laki aku kan org IT...so, no wonder la kalo dia dpt cari akunya url blog ni....so, skang ni laki ku akan baca apa yg aku tulis kat blog nie...hehehhee

Jue ~ mama DnD said...

pandai ko simpan rahsia eh hirda...laki aku dedua pun tau... tp dia slalu baca blog aku...kalo lama x berupdate dia yg slalu tya..hehehe...dia bukan setakat baca apa yg aku tulis.. apa yg kengkwan komen pun dia baca...
aku lama x update fp aku hirda.. x sempat a... i kan always bzs..alasan...