Nuffnang

Tuesday, April 14, 2009

hardy is 2.5 yrs oredi....

ish..camna leh x prasan semlm 13hb aaaa?
hardy turned 2.5 yrs yesterday. oh dh besar panjang anakku (errr panjang ke? sorry x panjang. besar je..LOL)

so far his major achievements:
1) dh start tido in his own room. tapi selalunya weekend je. coz mama dia malas nk bgn 2-3 kali time weekdays.
2) 100% puting-free.
3) hari2 balik umah, aku & hubby kena paksa jadi audience. hardy will perform apa2 lagu yg dia belajar kat skool. mcm2 lagu dia tau, ada yg kami paham. ada yg langsung biji butir x paham apa. tapi kena buat2 paham. kalu x budak tu will mengamuk. grrrr.....

"hai mama" <--- hardy punya fav words bila jumpa aku. x kira le aku baru kuar toilet ke, lepas semayang ke. sentiasa ber hai-hai. LOL

"ahak..ahak..ahak". ni rupa hardy gelak jahat.

sungguh eksyen, dok tayang dia x yah pegang worm tu.

17 comments:

Jue ~ mama DnD said...

tang pic ketawa jahat tu cutelah..nampak lain muka dia..hehehe.. hero x main lah pegang² worm tukan... cinlah worm tu ko beli kat mana hirda..?

Jue ~ mama DnD said...

luper.. nak + sket..eppy 2.5 yrs old hardy...xkan x panjang langsung... hehehe.. kang batut plak hehehe...

Su Hana said...

HAHAHA lawak la hardy rajin tego ko...hai mama... klu maryam plak ..mama watpa tu?? muahahaha.. suka tgk muka dia gelak jahat.. hardy shah..maryam pun 100% x hisap puting...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

hai..hai..aku pun dah terikut hardy boy ni..
cute jer dia ketawa jahat tu..

Unknown said...

worm ker?? ler aku ikat kuda tadi. hehehe tak perasan, maklum ler rabun kan. hahaha

wah sekarang sudah pandai berhai2 dengan mama yer hardy.. ni mesti kes asal jumpa kawan2 kat nursery jer berhai2 ni..

btw happy 2.5 yrs old.. semoga cepat besar dan banyak cakap tau. heehee

eMMa@iKKa said...

Hida itu bukan gelak jahat tu..tp gelak cheeky..!!! nakal..Hardy ada cheeky face..;)..cepat sungguh masa berlalu kan Hirda..tak lama lagi anak bujang hang akan berusia 3 thn!!!!

Anonymous said...

Hirda... hardy dah 2.5 yrs dah... kejap jerk kan.. anak ko lagi beso dari anak aku yg 3 thn tuh... hardy best nampak naik menatang tuh.. kalko jer... ok la tuh dah byk progress dia hirda...
skang ni dah pandai hai.. hai ya... x lama lagi.. hai.. hai.. bye.. bye.... la...whakakakaka

Sham Ummi Echa said...

wah..rajinnyer ko wat entry nih.. siap ada entry 2.5 yrs tu.. canggih tul ko hirda.. i likeeeee..

echa nx week 2.6 yrs..hahahha.. da bsr anak kita kan.. da mkn byk cekadaknya.. letih layan tp tetap hepi tgk prangai dorang kan.. itu la nkmat org ada ank ni knnn..

eh comei ar worm hardy tu.. aku pon sama ngan mimi igtkan kuda td.. hehehe..

As@Aza said...

hahahaha....cuutteee sangat hardy berhai...hai dgn hang...macam orang besaq2 teguq :)

aku suka tgk dia gelak jahat tuuuu :)

wanie said...

comel je hardy gelak jahat tu...irfan lak next week 2.5 yrs...

☆ lieya latif ☆ said...

KEH KEH KEH comel jek bile aku bygkan die berhai2 gitu....he he he....

comel laa worm hardy tu...berkenan plak aku....

eleh hardy, tak takut pun hardy gelak jahat tu....geram lagi nak geget2 pipi tu ade laaaa....keh keh keh

Unknown said...

re: ishk mana plak orang kaunter tu tak tau aku beli tiket tu bawak budak.. aku siap dukung farhan dan papa dia dukung emily lagi.. yang best orang kaunter tu bagi sorang satu packet biskut loacker lagi (tgh promosi).. tapi memang ramai bawak anak sebab aku dengar suara budak2 kat dalam panggung tu . tapi series citer tu seram ok! bagi aku la.. bagi orang lain aku tak tau

Mimi said...

Happy 30 months Hardy!
Hardy dari dulu aku suka baca perkembangan dia..coz dia mmg advance...and cheeky too...paling suka tgk pic yg gelak naughty tu...hihi..spoting kan dia time hang amik gambaq..najeeb x berapa suka pandang kamera...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cepat jer masa berlalu kan hirda
x lama lagi batrice pun will turn 2.5 years....
erm....anak2 kita makin membesar ler....

tu gelak jahat dia..comel
ko x dengar lagi gelak batrice...keh keh keh

ILA said...

happy 2.5 years old....

Suka tgk dia gelak jahat tuh...very the nakal tau..hahahha

Linda Latip said...

huhuhu comeinye asik kna 'hai' aje..tak sabo tggu ghazi cenggitu jgk..wah bravo² dh puting free..less hassle fr mama n papa kan kan kan...tak lama lg dah 3 thn..how time flies..

re: kitorg g new wings tu mmg smata nk g friday's tu aje..haha tk round pn lg kdai² len..tp hokeh la..dah ade cwgn dokek ni..tayah nk p jenjauh.. bilekah besdey mung? huhuhu kompom kna bg speech la..tp jnji dpt dessert preeeee..huahaha

mrs khairul said...

how's time fly kan..lagi setgh taun nak 3 yrs..rs cam br jek p bash hardy..hehehe..suka pegang pp dia yang chubby tuh..bdn pun sedap2 jek..

anak ko mmg suka nyanyi lah..bagus..anak aku tuh ntah malu ke apa aku pun xtau..dia ske nyanyi sorg2 jek kalo aku ikut nyanyi sekali mesti dia ckp ssshhhh..(smpbil letak jari kat mulut)hahahah

kanda bila nmpk aku dia wat style HAGEMARU..mama..mama..mama..